Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Chanell: Agnes har oxå börjat bli mer krävande nu. Från att kunna ligga själv mycket i början vill hon knappt ligga själv alls nu längre. Vilket blir lite körigt när även Theo är hemma....
    Nä hon vill mest åka famn eller ligga vid tutte. Då trivs man bäst

• kicki08
    Annizsj skrev 2010-11-16 20:22:46 följande:
    Är inte era flickor exakt lika gamla också? Inte så konstigt isåfall. Köp en bärsjal de är mkt smidagare när man ska sitta å så....med tanke på att ni har så små syskon menar jag!
    Ja det är lite roligt faktiskt. För chanells dotter Olivia är född 1 dag före min son Theo.
    Och hennes Freja föddes 1 dag före min Agnes
  • kicki08
    Annizsj skrev 2010-11-16 20:44:12 följande:
    hih, lite komiskt jue. HUr har dagen gått? Inte kul när man inte får sova och dessutom är den andra sjuk. Ingen bra årstid att få barn på detta.....fasar inför all skit som snart borde dyka upp....magsjuka å sen rs. Men läste att rs ofast inte är farligt och att alla har haft det. Sen att denna säsong kommer bli lindrigare...
    Jorå det har gått hyffsat bra faktiskt ändå. Det har varit fint väder ute så vi var ut 2 timmar och lekte i snön agnes sov snällt. Theo är pigg ändå fast han har feber. Det märks nästan inte förutom att han sover mer.
    Jag gissar på att det är tänder lr så är det tredagarsfebern. Vi får se.

Nä det är inte alls kul årstid att få barn på.... Man blir väldigt begränsad. Värst är det ju när man har större barn som behöver komma ut. Regnar det eller är över -20 grader ute så blir man ju inne. och då river dom huset
  • kicki08

Godmorgon. Här ringer kl 6 på mornarna. men oftast vaknar vi kl 5 redan av Theo.

MammaDeborah skrev 2010-11-17 07:29:05 följande:
    Sover? Knappast! Här ringer klockan halv sex fem dar i veckan... Men Mirelle sitter oftast fast i bröstet vid den tiden. Lirkar bort henne vid sex så jag hinner duscha och sen är det morgonrusch innan skolbuss o dagis...
    Nu är det mat som gäller igen för lillan så jag ligger i sängen och mobilsurfar
    Fick första leendet idag!! 13 dar gammal är hon :)
    Åhh va mysigt med första leendet!!! Redan!? Det va väldigt tidigt. Agnes är snart 1 månad gammal och har inte gett mig något leende än. Hon tittar på mig med rynkade ögonbryn ungefär som "Vad är du för en tant, sluta fjanta dig!"
  • kicki08
    Nea11 skrev 2010-11-17 07:14:24 följande:
    Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er (och era bebisar :) Rätt många som har fått nu. Själv har jag 3 dagar kvar och börjar bli såå otålig:)

Ni som  redan har barn, hur satte allt i gång för er? Med värkar eller vattenavgång?

Ha en toppendag{#emotions_dlg.flower}
    Min första började med vattenavgång. 6 timmars värkarbete efter det, sen var han ute.
    Andra och tredje började med värkar. 8 och 10 timmars värkarbete allt som allt.
  • kicki08
    Love3 skrev 2010-11-18 15:51:19 följande:
    Ja nu är jag skit nervös!! HJÄLP
    Wow va coolt!
  • kicki08
    popcornplaya skrev 2010-11-18 21:01:50 följande:
    Våran lilla skrutta Hjärta

Vilken liten goding Sötnos
  • kicki08

tessiej: Åhh vilken gobit. Massor med hår Det hade min tösabit med

Love: Grattis!!!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2