Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Helen C: Det låter som något på gång kanske. Hur mår du nu?

• kicki08

MammaD: jag tycker det är fruktansvärt att dom inte tar en på allvar. Speciell en som fött flera barn redan. då känner man sin kropp rätt väl. Hur har det varit för din mamma? Har dom fått sätta igång henne?

Någon som hört nått från Helen C? Jag gissar på att hon är på förlossningen nu

• kicki08

Hon kanske är för trött att komma in här. Usch... Man mår så jäkla dåligt i slutet. Psykist dåligt av all väntan och fysiskt av alla känningar man har. Blääää... jag lider verkligen med er. Vet ju hur jag mådde. Kram på er

• kicki08

Helen C: Tråkigt att det stannade av. Typiskt.... Hoppas verkligen det sätter igång närmsta dagarna här.
    Agnes låg och tryckte rejält mot min blåsa i flera dagar innan det satte igång. Det var riktigt jäkla jobbigt sista dagarna. Kändes som jag sprang och kissade stup i kvarten. Och så fortjag var uppe och gick så kändes det som att jag var tvungen å kissa. Då låg hon rätt djupt ner.

• kicki08

Helen C: Det känns rejält konstigt å ha en dotter kan jag säga Jag har ju oxå två pojkar sedan tidigare och är så van vi det. Herregud va konstigt det var å sköta om en tjej. Hur torkar man? gör jag illa henne? hihi
    Fast nu har jag så smått börjat komma in i det
    Jag är rätt säker på att du kommer ha bebis hos dig snart. Allt det där du beskriver att tömma tarmen ofta mm. Så var det fö rmig med i några dagar innan hon kom. Kram

Mamma D: aha okej då hänger jag med. Då tycker jag det är ännu konstigare att dom inte har bättre koll på dig och lyssnar på dig. Byta BM? Fast å andra sidan borde det inte spela någon roll. Förlossningen ska ju för sjutton lyssna på dig tycker jag. Hoppas verkligen det sätter igång lite starkare så du kan åka in och kräva bli igångsatt. Kram

• kicki08

Jag har ju läst en massa om att tredje barnet kan vara klurigt "att få ut". Men jag har väl inte tagit åt mig det sådär riktigt kanske. Förrän till och med förlossningen sade det till min sambo när han ringde om att vi tänkte åka in :-/
    så tydligen är det så... att tredje kan bråka rätt rejält med kroppen. Mamma har fött 4 barn och hon sa samma sak. Sin tredje var den bråkigaste av dom. Sen när jag som var fjärde skulle ut sa det bara poff på 2 timmar från första värken typ :-/ Knepigt....

• kicki08

Mamma D: Jag tycker du ska åka in och vägra åka hem. Det skulle jag gjort om jag var du. För ingen människa ska fanimej behöva må som du gör gumman! Jag mår dåligt i hela kroppen när jag hör hur du mår.

• kicki08

Mamma D: Håller tummarna HÅRT för dig nu

Helen C: Mysko... jobbigt att din kropp bråkar sådär. Kram

• kicki08

Mamma D: en hinnsvepning kan verkligen göra susen. det har det gjort för mig båda gångerna Kramen!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2