Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

Trulsa: Tackar, alltid trevligt å höra att man ser yngre ut

Maddie: Hoppas verkligen att allt är som det sa. Förstår att ni är utom er av oroa just nu. Men jätteskönt att dom är noggranna kram

Nica: Massor av grattis till lilla tösen

Barnen är mitt liv: Vilka jättefina barn Underbart!

• kicki08

Barnen är mitt liv: Nä det är verligen inte lätt å ha nattvaka OCH vara höggravid och sova kasst. Det intygar jag....
    Hoppas bebis vill komma snart. Trött är man ju såklart med en nyfödd. Men det är en annan trötthet och man orkar ändå mer. kram

• kicki08
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-13 11:03:41 följande:
    Ja så är det ju, som tur är så har jag en underbar sambo som tar henne på nätterna mest för att jag inte ens klarar av att vrida mig ur sängen, ta mig till köket och fixa välling speciellt nu eftersom dom senaste tre dagarna så kan jag inte ens gå upprätt utan måste böja mig ner och ta tag i saker för att ta mig någonstans bläää..

Åhh förstår inte varför dom stora barnen hellre är hemma och går en på nerverna än att vara ute med alla sina vänner och göra något kul.. Har för mig att man själv var ute mer än inne i deras ålder men nej nej här ska den ena göra sina datorer på sina papper och ge oss varsin och den andra bär runt på katterna och sin lillasyster hela tiden så att systern skriker och katterna jamar.. Och den fjärde vill spela på datan, spela spel, titta på bolibompa, ha min macka dricka mitt te sitta i mitt knä reta sina syskon gaaaahhhhh!!
    OJ vad jag känner igen mig. Min 7 åring är likadan. Han är hellre inne och är i vägen för mig på alla sätt än att hitta på något eller leka med kompisar. Min 17 månaders ska hänga på mig, äta och dricka allt som jag har
    I know the feeling.
  • kicki08

Barnen är mitt liv: Jag kan verkligen känna mig ledsen över att Theo inte får den tid han fick förr.
    Speciellt när han hade en sån jätterevolt dom första två veckorna efter Agnes kommit.
    Nu har han tack å lov lugnat ner sig lite med det. Det KAN bero på att v iär själva om dagarna nu utan pappa... det känns lugnare iallafall. Men jo.. visst gör det ont i hjärtat ibland. Men han verkar må bra och är SÅ snäll mot Agnes. Så länge han verkar må bra får man väl försöka lugna sig antar jag

Chanell: Använder du napp till Freja? Jag har liksom inte känt någe behov av att stoppa in en napp på henne ännu... Hon skriker ju knappt. Plus att hon sover så himla bra. Men visst har vi provat nån gång och det har funkat okej. Sen känner jag mig lite orolig för att sabba amningen om jag börjar köra med napp oxå... :-/

• kicki08
    Marinero skrev 2010-11-13 18:05:00 följande:
    Ja hon har börjat skrika mer nu så jag har försökt ge henne napp men hon kväljer rätt ofta av den ff så det har blivit tutten en del. Hon har blivit lite mer krävande de sista dagarna och vaknar oftare och vill upp, ibland bara ligga i famnen och ibland snutta. Men som sagt hon är inte så jätteintresserad av nappen, än iaf.
    Låter exakt som Agnes Hon har börjat vilja ligga på mitt bröst. Ligga själv är inte lika kul längre. Så jag tror hon är hungrig och ger henne bröstet. Oftast tar hon det och bara snuttar lite och så somnar hon den lilla pruttan På nätterna ska hon helst ligga med tutten mot ansiktet när hon sover
  • kicki08

Chanell: Ja hihi, du bara försvann från tråden. Typ 3 veckor för tidigt
    Skönt när det händer så ändå.

Blir så pirrig när jag läser om att det är dags för er Man tänker tillbaka
    Lycka till tjejor!!!

• kicki08
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-11-15 21:08:32 följande:
    Läste på fejjan att Carolina fått bebbe nu!! =)
    Åhhhh grattis till Carolina!
  • kicki08

Annaida: Åhh vilken sötnos! Grattis!

popcornplaya: Va underbart att ni äntligen får komma hem och försöka göra vardag och hitta rutiner
    Förstår att det tar tid med amning med alla dessa moment. Blir inte mycket sömn. Hoppas att amningen kommer igång ordentligt snart så du slipper flaska

Vår lilltjej här har varit förkyld snart en vecka. Täppt i näsan. och värst är det på nätterna. Vilket resulterar i att hon ligger och snorar, gnyr och bökar mest hela nätterna. Hon sover inte mer än ungefär 2-2.5 timma nu innan hon vill äta. Och då kan hon äta i en 45 minuter!!! Från båda brösten.
    Theo har feber och har legat mellan oss hela natten oxå. Så jag kan säga att jag har verkligen inte sovit något knappt inatt. Själv hemma med två barn och TRÖTT som få... *gäääsp*

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2