• Svar på tråden Aprilmammor 2010
  • Madde01

Så här ser min lilla skallepär ut Skrattande

hans nya min, han spelar förvånad.. Gör den till allt numera Kyss

• helene306

bäbbä: Vad "vuxen" han ser ut med allt hår. Jag hade nog förfäntat mig en liten buddha men han fördelar sina kilon bra på sin längd, sötnosen  

Madde: Underbar min

(¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • bäbbä
    helene306 skrev 2010-12-20 17:02:17 följande:
    bäbbä: Vad "vuxen" han ser ut med allt hår. Jag hade nog förfäntat mig en liten buddha men han fördelar sina kilon bra på sin längd, sötnosen  

Madde: Underbar min
    Ja alla säger att han ser vuxen ut. Han har inte det klassiska babyutseendet tror jag.
    Han fördelar sina kilon väl ja
  • Madde01
    bäbbä skrev 2010-12-20 17:15:10 följande:
    Ja alla säger att han ser vuxen ut. Han har inte det klassiska babyutseendet tror jag.
    Han fördelar sina kilon väl ja
    Nej, han har inte det klassiska babyutseendet, han ser ut som ett stort barn elr vad man ska säga Skrattande svårt o förklara.. Julius ser bebis ut däremot...
  • RosaNapp

Bäbbä: biffen väger nästan som min tvååring

Vad söta barn plutmunnar och goa leenden

Er har nu 4 tänder och 3 på g. Äter mer och mer annat, men ger fortfarande bröstet. Han äter bara om han får äta själv och då går det inte ner så mycket

Idag hörde jag ole doe dof, storebror satt och sa den ramsan och det lyssnade väl Er på

• helene306

RosaNapp: Shit vad tänder han har fått! Hur har det gått? Bra eller kinkikink?

(¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • RosaNapp

helene: bara när han börjar bli lite svullen i tandköttet, men sen är han inte gnällig. Han kör bara runt med tungan i munnen och tuggar på allt Lik sin storasyster som inte sa något när hon fick tänder! Men det tar tid innan dom kommer igenom på honom! Tänderna syns överdrivet tydligt under tandköttet, men bryter inte igenom.

Han är en riktig liten utforskare, kryper runt och småpratar för sig själv

Svar på tråden Aprilmammor 2010