helene306 skrev 2010-08-03 15:44:10 följande:
Annamamma: Jag har alltid köpt större overall till David men det beror på hur stora de är i storleken också. Oftast har jag fått vika upp byxben och så har jag sytt in längden på ärmarna om de är för långa. Hellre lite för stort än för små eftersom det ska vara tröja under också. Förra året köpte jag på Ica maxi och provade hemma.
hipphipp: Skönt att det verkar bättre nu!
Eowyn: Hur har det gått med Harry och amningen? Är det bättre?
Här är ledigheten slut nu, jag tycker det är aptrist! Maken började jobba igår och idag var David tillbaka på förskolan så nu är det vardag igen. Jg tog mig en långpromenad på förmiddagen och funderade lite. Det är rätt trist att bara skrota hemma så nu har jag anmält Alva till babysång

Trodde det skulle dra igång nu men det börjar först om 1 månad. Det ska bli skönt att träffa lite andra mammor känner jag.
Testade hans overall från i vintras o den är 92 och passa typ än, men i minsta laget och kommer inte räcka hela vintern,så 98 blir nog perfekt!
Bara o vänta på och få beställa då, får bli vid nästa löning, kontot är rätt välanvänt nu efter semester!
Kul med babysång, här har vi "kyrkobarnen" , som kyrkan ordnar 2 ggr i veckan, sång, fika,pyssel o lek. Perfekt på fredagar när Vilhelm är ledig. Sen har vi öppna förskolan, men de är på tis o tors då är vilhelm på dagis o Algot är för liten för de än. Sen finns de babycafe, de är för barn under ett år, tänkte ja skulle dit sen när de drar igång igen, men de är nog som hos er,minst en månad kvar.
Sambon jobbar denna vecka, sen är han ledig 2 v till. barnen är hemma till skolan börjar,dvs 24/8...
Så här är ingen vardag än =)