helene306 skrev 2010-07-11 11:41:11 följande:
Annamamma: Ja vi vuxna har haft det förutom min lillebrr. Han har klarat sig i 31 år

Vi var hos honom i torsdags så vi får se om han åker på det eller ej. Han är förvarnad.
David är också pipplig. I morse satt han "kolla mamma, kolla mamma, kolla MAMMA" och visade varenda blemma. Inatt började han pippla lite för att det sved och han jagar ju upp sig själv och tror det är livsfarligt. Lite Xylocain och han somnade sen. Annars brukar plåster vara unversal mot allt
Jag gillar inte alls att det är så här varmt! Det går ju inte att fungera öht och jag pallar inte att ligga på stranden en hel dag. Vi åker på kvällen om det ska badas, mitt på dagen försöker vi hålla oss inne.
Vi ligger inte heller på stranden på dagen. Vi va där en sväng igår så barnen bada. Algot vägra givetvis sova och va pipig,så ja fick springa runt där på en liten skuggplätt o försöka få han lugn medan ja hade alla ögon på mig typ!
Barnen har ju en pool på gården de kan bada i hur mkt de vill. så de får räcka att vi åker till sjön o badar inte ligger där o solar o vräker hela dagen.
Efter en helg med fusk gav ja mig återigen in på ett försök o stå emot kollisarna. Barnen åt precis flingor o smörgås o åt enbart tonfiskröra. Creme f., majonnäs,tonfisk o dill. O fy pyton vad jag mår illa nu

Jag är världens sämsta frukostätare så detta blev mitt första mål efter kaffe. Hälsosamt va?
Ska köpa hem turkisk y och göra smooties på morgonen så ja får i mig nåt