Inlägg från: Annamamma 83 |Visa alla inlägg
  • Annamamma 83

Nu ska vi snart ner och titta på Timotej när de uppträder här i byn!
    Barnen är saliga, Vilhelm har tjatat hela dagen och han värmer upp: pom,pom pom.....
    Jag själv har dragit på mig de enda jeansen ja kommer i. O de är för de är mkt stretch.
    Kan säga att ja inte kommer kunna sätta mig ner,för då kommer ja nog inte upp igen!
    Pju, kommer kanske även få syrebrist,för ja inte kan andas. Men de är blåsigt o kallt ute så en tjock tröja döljer bilringen liteFlört

• Annamamma 83
    Madde01 skrev 2010-07-24 15:10:20 följande:

Spännande saker man kan hitta på kroppen Glad Så här hittar man oftast Julius i soffan nu mera .. hehe, så brukar han prata med tårna också Skrattande
    Skulle de med en bild där tro?
  • Annamamma 83

Imorgonkväll åker vi på husvagns semester!
    De ska bli jättekul, vi hämta hem vagnen idag som vi lånar av min moster.
    Men först de tråkigaste av allt. Packa!
    Jag skjuter fram de hela tiden,för ja avskyr de verkligen. vet inte var jag ska börja....
    suck suck!

• Annamamma 83
    Madde01 skrev 2010-07-24 17:55:12 följande:
    Vart ska ni då? Skrattande
    Kalmar....
    Sen tar vi bilen över till lite utflykter till Öland. Bla Djurparken och så ska ja tvinga med dom till Solliden såklartSkrattande

Algot skrattar högt ja, och pratar massor.
    Men han vill inte vända sig än. En gång har han visat tendens till det, la sig på sidan, men armen va i vägen. Men de är enda gången han ens försökte!
  • Annamamma 83
    helene306 skrev 2010-07-25 15:54:02 följande:
    Tjenixen tjejer!

Här är det skitväder och det känns som hösten kommit. Jag gillar inte jättevärme men nu är det ju kallt! Igår roade jag mig med att sy lampkjolar och har precis gjort en till. Klart på 10-15 minuter

Igår såg jag en blåsa på Alva, ungefär i ljumsken men mer på låret. Jaha, blöjskav. Idag såg jag en blåsa på huvudet och en precis under halsen och jag misstänker vattkoppor på henne med. Det har gått 15 dagar sen David fick sina koppor. I veckan var hon gnällig men jag tänkte inte mer på det, idag är det gnäll, gnäll mot normalt. Hon vill inte ligga eller sitta själv och hon är svärroad. Vi får se om det kommer mer blåsor.
    Samma tråkiga väder här!
    Känns sådär halvkul och packa in i husvagnen då!
    Får hoppas de vänder!

Lampkjolen var jättefin! Älskar somsagt de där lantliga romantiska!

O nej, inte koppor på henne,Rynkar på näsan usch så jobbigt!
    Hoppas verkligen inte de är så, men de verkar ju inte bättre.
    Har för mig att om man får de när man är väldigt liten så är de stor risk man får de en gång till sen. vet dock inte om de stämmer men...
  • Annamamma 83
    EowynAurora skrev 2010-07-25 17:15:05 följande:
    harry har ammat jättedåligt hela dan o böjer sig bakåt som en båge nästan jämt när jag försöker amma honnom. han snuttar nån minut bara o d verkar inte som att han får i sig nåt   han sov MASSOR på dan igår oxå.
    när han har varit vaken så har han verkat nöjd (tror jag svårt o avgöra)  men samtidigt dämpad/lugn på nåt sätt.

han verkar inte ha feber , han hade 37.0 i förrgår o 37.6 idag. eller har han d??

hjälp vad tror ni?? hade velat ringa BVC men d e ju bara söndag idag. vart kan jag ringa annars??
    Tror inte han har feber, men han verkar ju slö, eftersom han sover så mkt.  Får de inte i sig mat blir de slöa o är de för slöa så orkar de inte äta, en väldigt ond cirkel!
    lycka till!
    ring som Helene sa, bättre en gång för mkt än för lite!
    kram
  • Annamamma 83

Hej hopp!

Är nu hemma efter en vecka i husvagn!
    Vi har varit i Kalmar,Öland och på High chaparral.
    Är nu hemkommen med många tusen mindre och många högar med tvätt!

Hoppas alla har de bra, ska försöka röja undan här lite så ska ja se om de är nåt o läsa ikapp ikväll!

• Annamamma 83
    Tokis skrev 2010-08-01 21:54:07 följande:
    Hej hej! Har era små börjat med smakportioner?
    nej
    kommer testa när han blir 6 mån. men då är han ju typ som 4 mån så...
  • Annamamma 83
    hipphipphurra skrev 2010-08-02 08:23:42 följande:
    Husvagns semester är så mysigt Skrattande Tråkigt med tvätt bara
    Tänkte jag skulle in och gratulera algot på namnsdagen men glömde helt bort det.
    hihi va gulligt!
    vi köpte bitringar till han i presentSkrattande
    jag älskar husvagn, vill så gärna ha en egen, men har inte råd just nuRynkar på näsan
Svar på tråden Aprilmammor 2010