Madde01 skrev 2010-09-01 07:42:51 följande:
Elina- Oj vad många på erat öppnaförskolan dit jag brukar gå är vi typ 7föräldrar med barn :) Fast jag har inte vart där den här treminen ännu, haft lite otur med andra saker just då.. Men från o med måndag har jag bestämt mig för o gå

Hääärligt med ny lägenhet..
Puh, nu tror jag att Julius börjar bli frisk han sov från 20.00 - 7.30 som han brukar göra vaknade för att äta 6.00 :) Så skönt så nu hoppas jag på att han är sig själv igen ...Lite snorig fortfarande, men det är ingenting jämfört med vad han varit dom övriga dagarna

Men alltså shit, sover han från 20-06????
Jag som varit så stolt o typ "skrytit" att Algot äter inget nattmål o sover hela natten!
Men sen slog de mig, att han kanske äter sitt nattmål tidigt. Typ 22-23.
För äter han runt 19-20 så äter han ju alltid ett mål till, för han somnar ju aldrig innan de.
Barn som äter ett mål vid typ två på natten kanske ofta sover från kl 20??????
Så egentligen sover nog inte han så mkt som ja tror kanske. Utan bara att han är vaken så länge o sen sover i ett streck,
De är så kul för han vaknar ALLTID runt 6. Inte fem , inte sju utan alltid 6. Så sambon skulle inte behöva en väckarklocka!
Ja, ja, han sover iaf bäst av alla mina tre barn, så för mig sover han toppenbra

Han vill väl bara inte missa allt på tvn på kvällen!