helene306 skrev 2010-12-07 16:30:30 följande:
Annamamma: Svarade dig i andra tråden

Hur är dte med Algot efter brännskadan?
Idag var vi till bvc och 8 månaderskoll. Alva väger nu 10360 gram och är 69,5 lång. Vet inte om de brukar göra någon test men det gjordes inte. Vi pratade lite om sömn men tja, det var ju inget annat än det jag redan visste.
Såg det =)
Jo, jag tror de går bra för han. Han verkar inte störas av det direkt. Jag tog av förbandet igår och lät de lufta ett bra tag. Men la på nytt sen igen, Just när han har kläder på sig är de nog bra att ha nåt på ett tag. Kan tänka mig att de svider o är obehagligt annars...
Vi verkar ha bara otur just nu. Eller allt händer sambon. Igår hade han sönder en fönster ruta i vardagsrummet. Vi hat tvåglas ej öppningbara och de var bara den innersta som sprack, men den sprack i tusen bitar. Hunden skällde på gården och han skulle knacka på han. (jag gör det, för då tystnar hunden direkt).Sambon verka dock ha svårt o fatta att man inte kan knacka för hårt på glas

Så nu mitt i mitt vackra julpyntade, nymålade fönster sitter ett stor kartongbit fasttejpad!
O jag tänker inte ordna med detta också. Nu får sambon själv ringa glasmästaren och fixa allt med de om inte minst betala =)
Får se hur länge kartongbiten blir sittande där, men jag ska inte ens påminna han, inte en chans...
Vilken stor tjej du har! På¨vår 8 mån kollar dom hörsel. Boel test och ställde frågor om hörseln o sånt.
Vi ska dit nästa vecka. Då ska hon ge info från tandvåren, o Algot har inte en enda tand än =)