Madde01 skrev 2010-09-14 16:56:14 följande:
Idag var Julius super duktig på golvet, både jag o sambon blev helt chockade.. Han fick upp ett spår på en pepsi flaska och den rullar ju så fort han rör den

Så han tog sats med benen under magen o tröck sig fram samtidigt som han drog sig framåt med armarna.. Vilken fart han fick.. Super duper duktig

Vilken duktigt kille!
Jag har testat och låta Algot sitta själv, men de går inte på långa vägar, han välter direkt!
På mage gillar han inte direkt och ligga, vänder sig bara direkt. När de är tänkt att han ska leka med sitt gym så ligger han bara på sidan och gnager på benet på gymmet....
Mellan mina hostatacker har jag nu klickat hem en fyndbeställning på Stadium.
30 procent på hela beställningen om man är medlem. (är man inte de så är de bara och bli på några sekunder).
Ett tips för er med äldre syskon som behöver vinterkläder!
Jag klicka iaf hem snygga träningskläder till mig

, då blir man väl plötsligt trådsmal eller???
Sen blev de ett riktigt kap på vinterskor till barnen. Jag är kräsen med sånt eller kräsen, jag vägrar våta fötter och skulle aldrig låta barnen gå i skor som inte var vattentäta.
Hade tänkt köpa viking eller eco i år igen och de ligger ju på minst 700kr st.
Stadium hade timberland kängor med goretex, vattentät o andas för 599kr sen 30 procent på det och jag tycker jag gjort ett riktigt kap! Hoppas på att dom är bra nu och att storleken passar!