elinakarlsson skrev 2010-10-08 15:24:55 följande:
Tuwa älskar också när man sjunger och gör rörelser till!
En fråga till er som vet och varit med om det. Jag känner mig typ apatisk stundtals. Ibland ingen glädje även fast jag har det för bra. Kan tro att det beror på alldeles för lite sömn... Eller kanske att det varit alldeles för mkt ett tag med dop, flytt osv. Kan inte sätta fingret på det!!!
Igår insåg jag även att jag söker en förändring på arbetsfronten. Jag ställde mig själv frågan vill jag ha samma jobb i flera år framåt utan att ta ett kliv upp : Nej! Så jag skrev ihop mitt cv och ansökan och skicka in på ett jobb som skulle passa mig och ge mig ett rejält kliv upp!!! Har inga förväntningar, men vore kul att få komma på intervju åtminstone.
Är det vanligt att man kan bli dep för en kort period som sedan går över snabbt?
Japp!
Så vanligt så t om Bvc hos oss har en speciell tid då dom speciellt kollar upp hur mamman mår.
Man får fylla i ett papper och grejer hur man känner sig, just för dom märkt att hemma gående småbarnsmammor ofta mår dåligt.
Vet inte om de gör så på alla bvc men hos oss gör dom det...
Jag mår dock bättre denna gång än sist, tror jag, eller så hinner ja inte tänkta på det mer tre barn