Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Eowyn - Kan tyvärr inte svara på det, jag läcker ingenting.. Har itne förstått varför? Men det kan väl vara för att jag inte har tillräckligt med mjölk då antar jag..

När det gäller att läcka finns ett knep att ta till. Om man tryckerin bröstvårtan när man känner att det börjar rinna till och håller till dess att det slutat rinna till så läcker man inte. Jag gör så nu sen jag slutade med amningskupor pga jag trodde jag blev torr av dom. Så jag gör så på natten också, tvingar mig vara vaken den korta stunden mjölken rinner till.
Men det hjälper ju inte om man sover när man läcker
Och när det gäller kommentera. Jag är dålig på det, erkännes. Jag har dock varken tid eller ork att läsa ikapp och kommentera allt. Jag kommenterar det som jag har något att säga om just när jag läser det och skriver det jag har att säga när jag har tid att sitta en stund. Det står alla fritt att hoppa över mina inlägg då jag knappast räknar med att alla har mer tid eller ork än jag. Dvs jag räknar med att alla tar det i sin takt och med sin ork. Varken mer eller mindre.
Ja, vad trakigt att folk lämnar traden! Men visst förstar jag att om man är van vid tradar där folk har mer tid att svara, att man da kanske tycker det känns trakigt i en trad där man inte sa ofta far svar. Men jag hoppas iaf att du barbamamma inte känner att folk medvetet struntar i dig eller sa. Det kändes nästan lite sa efter ditt första inlägg med "tack och hej". Sa är det helt säkert inte. Men om du fatt lite svar sa är det ju trakigt.
zandra: nej vad synd att du ocksa lämnar
, men vi "ses" ju annars ocksa!
Och alla andra som är kvar, hoppas jag att jag fortsatt ocksa ser. Som sagt var, i omgangar har jag jättelite tid, som idag sitter jag ju här mitt i natten... Jag är faktiskt bara aktiv i tva tradar pa FL och inte ens de hinner jag svara pa pa riktigt. Det är lite synd
Men nu ska jag i säng och maste tvätta haret först. Suck...
Ain- Jo det är tråkigt när folk bara lämnar 
Och precis som du säger så har man inte all tid i världen just nu, vissa dagar har jag en så fruktansvärt missnöjd pojke o vissa dagar är han som han är nu. Sitter i babysittern helt nöjd o kollar på mamma o pillar på en leksak han fåttt i knäet 
Jag passar på att duscha på morgonen då sonen är som mest nöjd, då kan han sitta i babysittern i badrummet o kolla på .. Lugn som en filbunke. Är det nått lugnande med när vattnet spolar elr? :)
Ofta går ja in o läser, så tänker jag, det ska ja skriva,så avbryts jag o glömmer sen o skriva det
Men jag läser ju alla inlägg o tycker de e superkul när folk har skrivit. o ja bryr mig inte om ni skriver egoinlägg, för ja tycker de är jättekul o läsa va ni gör osv trots att ja inte alltid kommenterar de!
Tycker det är skönt när vi kan acceptera det, att vi inte svarar på allt, utan att vi alla vet att de är ok att vi bara läser ibland, då blir ingen pressad o sitta o kommentera allt som skrivs.
Sånt kan nog också göra att folk inte orkar helt enkelt.
Så ja fortsätter som ja gjort innan o är nöjd mer er andras skrivande.
Men de är alltid lika kul när man går in o kikar o de hunnit komma en hel del inlägg!
Helene
min mens är igång nu, men ja ammar ju inte! men nu glömde ja helt o skriva upp när den kom,så ja har ingen aning om när ja ska förvänta mig den igen!
Jag har också fått mens, kom en vecka efter avslaget. Så jag väntar den snart igen. Mitt humör har inte varit så bra dom senaste dagarna heller
Dalia: jo, jag fick en salva som dom tyckte jag skulle prova. Provar den i en vecka, fungerar inte det så går jag till vc. Det var en antibakteriell salva.
O så var de det där med o packa!
Kläder o diverse till 3 ungar i fem dagar, hmm,jag tar alltid med fel saker!
Min väska blir nog enklast,då jag har några kläder ja kommer i
Frågan är dock var vi ska få plats med väskorna. dubbelvagnen tar ju upp stort sett hela bagageutrymmet.
Min mens är oxå igång.... Men fyyyy vilken mens, GALET vad jag blödde, hoppas det lugnar sig nästa mens...
Här är det full rulle, hittar på ganska mycket, är en människa som har svårt att sitta hemma... Men mycket mys är det som sår på schemat!
VILKEN söt bidräkt!!!