Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Rosa Napp- Ibland tar de prov för att se vad det är innan masn får behandling. Om det är streptococcer så borde du få penicillin.
Är det flera som börjat tapp extremt mycket hår sedan ni fick barn? Känns som jag har tappat halva håret typ :(
Sitter här nu o väntar på min brorsdotter, ska vara barnvakt idag.. Hon hade ju skolavslutning för en vecka sedan, o hon vill inte vara på fritids när man har sommarlov
Då ringer man tilll sin faster, hehe..
Ja, nu har jag börjat att tappa hår, men om det blir somm förra gången kommer det att öka. Jag hade långt hår men fick klippa av det fgör jag stod inte ut med alla hårstrån som låg överallt. Det lugnade ner sig efter ca 8-9 månader.
Här är också en som tappar mycket hår. Dom där hårstråna är överallt! Hoppas det inte blir värre, vill ju ändå se vettig ut på huvudet.
Okej, känns som man blir flintskallig snart ju 
Är det flera som börjat tapp extremt mycket hår sedan ni fick barn? Känns som jag har tappat halva håret typ :(
Sitter här nu o väntar på min brorsdotter, ska vara barnvakt idag.. Hon hade ju skolavslutning för en vecka sedan, o hon vill inte vara på fritids när man har sommarlov
Då ringer man tilll sin faster, hehe..
så de går 9-14 tis-tor på fritids o dagis nu två veckor till.am zandra dopet flöt på kanonbra dock en incident med freya, lexan o ett elstängsel som kunnat sluta illa men jag tar det i den andra tråden känner att i den här tråden får man inget som helst gensvar längre så jag hoppar denna tråd tack o hej!!!!