Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
så varför egentligen? Jag får se hur det blir. Bara för att jag skriver om det så skramlar väl maskineriet igång snart.Hej tjejer!
Här är det en till som blir helt svett av all aktivitet i tråden... Jag hinner verkligen inte läsa tillräkligt! Eller svara...
Vi har haft det lite upp och ner, för två veckor sen var vi på begravning för min farmor... Där träffade vi min söta lilla systerdotter som klarade att smitta mig med en aggressiv förkylning! Den klarade jag sen av att ge till León och han fick en massa feber och var riktigt sliten! Vi var två dagar på sjukhuset.... Så små ska tydligen inte ha feber(ber om ursäkt att jag var felinformerad förut...)! Vi skulle egentligen åkt till Spanien i måndags som naturligtvis fick ställas in! Nu har han varit feberfri i mer är 1,5 dygn och vi har köpt nya biljetter till i morgon! Vi ska till Ibiza på en födelsedagsfest.... Hoppas det gåt bra i morgon!
Vi har använt saltvattensspray och nässug till lillkillen men jag köpte också riktiga näsdroppar på apoteket idag om han verkar tät i morgon! Hoppas inte det!

Bidräkten är bedårande.... Verligen söt!! :)
Helene, jag satte in en kopparspiral! So far har den fungerat super, märker inte av den alls.. ej heller när den sattes in!
Vill också tipsa om rean på Polarn och Pyret... Galet mkt fint! Shoppade ett lass på internet.... Så nu ska han bli så fin så fin!
Margaux:
Usch, det lät inget vidare. Jag bävar för när lillen blir sjuk. De är ju så små och hjälplösa.
Har ett P o P -paket som skall avhämtas idag.
Älskar REA !
EowynAurora: Mina bröst flyter också ut i armhålan när jag ligger på rygg och jag har Apotekets amningstopp i strl L. De tycker jag håller brösten på plats och de är sköna att sova i men inga att ha annars än till natten.
Margaux: Hoppas ni får en skön resa! Det är jobbigt när de små blir täppta och har det jobbigt.