Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Nähäpp, det verkade inte gå ...
Det var riktigt skönt, men så skulle vi leta efter UVtält till Julius innan vi åkte till stranden, slut på babyland.. Suck, så vi fick leta efter en skuggig plats till vagnen, lite tråkigt o sitta i skuggan för en blek mamma bara 
Vad söt hon är Helene, en riktigt liten knubbis :D Så gulligt ju.... Skönt att dopet gick bra också..
i går hade vi äntligen dop Emil stig Patrik å i lördas förlovade vi oss men lustigt nog ingen såg våra ringar på dopet fast där var över 30 pers
Madde: Jag håller mig i skuggan för jag svettas ju så mycket och nu får jag soleksem så fort jag är i solen
Hoppas ni hittar ett UV-tält så du kan njuta av solen
Ja hon är en riktig knubbis och alla kommenterar och gillar hennes kinder, det var likadant med David. Jag och mina syskon var likadana
lilla illa: Grattis till er förlovning!
Synd att ingen märkte det dock! Jag gillar att titta på vad andra har för fint på sina fingrar.
Jag älskar solen, känner sig lite fräschare när man får färg också, Fått ytterst lite på armarna o ansiktet .. Men dom verkar ju ha slut på UV tält över allt .. Så tråkigt,
helene: vilken going
kul att dopet gick så bra.
lilla illa: grattis till förlovningen.
Jag har nog inte solat på stranden sen flera år. Jag får ta igen det rejält nästa år!
Vill inte berätta namnet förrän vi är helt klara.
Men så fort vi är det så berättar jag.
Jag tänkte lite snabbt äta lite innan pojkarna skulle vakna för lunch, men se det gick inte. Dom vaknade innan jag hann sätta mig
...
Jag älskar solen, känner sig lite fräschare när man får färg också, Fått ytterst lite på armarna o ansiktet .. Men dom verkar ju ha slut på UV tält över allt .. Så tråkigt,Att jag svettas kan jag ta, det är jag van vid men soleksemet är skitjobbigt! Det sticker så förbaskat! I lördags grejade jag lite i trädgården, knappt 1 timme och båda armarna och på bröstet fick jag som upphöjda, stickande småblåsor ... Jag vill ju också få färg för man känner sig fräschare.
Ni har inget parasoll så länge, eller kan köpa något billigt?