• Svar på tråden Aprilmammor 2010
  • helene306
    RosaNapp: ja nu blir ju jag nyfiken på namn också

Madde: Skönt att ligga på stranden! (den tänker jag undvika i år )

Hoppas ni alla haft en skön midsommar! Vi har haft den lugn och skön, precis som vi ville ha den. Midsommardagen grejade vi hela dagen i trädgården och storhandlade och igår hade vi dop för Alva. Dopet blev jättebra! De spelade Edelweis på orgel och munspel när vi gick ut ur kyrkan och det var så fint så jag rös och tårarna kom (vaddå blödig? ) Alva var vaken och var med hela tiden, smilade åt prästen vid dopfunten och kikade på honom med stora ögon Inte ville hon sova igår inte när det var festligheter här hemma

Vet inte om detta funkar eller om ni kommer in men jag ger det ett försök:

http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=4408426&id=763988018&fbid=404955298018
    (¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • helene306

Nähäpp, det verkade inte gå ...

• Madde01

Det var riktigt skönt, men så skulle vi leta efter UVtält till Julius innan vi åkte till stranden, slut på babyland.. Suck, så vi fick leta efter en skuggig plats till vagnen, lite tråkigt o sitta i skuggan för en blek mamma bara Tungan ute

Vad söt hon är Helene, en riktigt liten knubbis :D Så gulligt ju.... Skönt att dopet gick bra också..

• Lilla illa

i går hade vi äntligen dop  Emil stig  Patrik  å i lördas förlovade vi oss men lustigt nog  ingen såg våra ringar  på  dopet fast där var över 30 pers

• helene306

Madde: Jag håller mig i skuggan för jag svettas ju så mycket och nu får jag soleksem så fort jag är i solen Hoppas ni hittar ett UV-tält så du kan njuta av solen Ja hon är en riktig knubbis och alla kommenterar och gillar hennes kinder, det var likadant med David. Jag och mina syskon var likadana

lilla illa: Grattis till er förlovning! Synd att ingen märkte det dock! Jag gillar att titta på vad andra har för fint på sina fingrar.

• Madde01
    Lilla illa skrev 2010-06-28 12:04:48 följande:
    i går hade vi äntligen dop  Emil stig  Patrik  å i lördas förlovade vi oss men lustigt nog  ingen såg våra ringar  på  dopet fast där var över 30 pers
    Grattis till förlovningen :) Tråkigt att ingen märkte nått, när jag o sambon förlovade oss märkte alla ringarna direkt ;D hehe..

Hur gick dopet då?
  • Madde01
    helene306 skrev 2010-06-28 12:52:47 följande:
    Madde: Jag håller mig i skuggan för jag svettas ju så mycket och nu får jag soleksem så fort jag är i solen Hoppas ni hittar ett UV-tält så du kan njuta av solen Ja hon är en riktig knubbis och alla kommenterar och gillar hennes kinder, det var likadant med David. Jag och mina syskon var likadana

lilla illa: Grattis till er förlovning! Synd att ingen märkte det dock! Jag gillar att titta på vad andra har för fint på sina fingrar.
    (¯`°•.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.•°´¯)
    Usch vad jobbigt Rynkar på näsan Jag älskar solen, känner sig lite fräschare när man får färg också, Fått ytterst lite på armarna o ansiktet .. Men dom verkar ju ha slut på UV tält över allt .. Så tråkigt,
  • RosaNapp

helene: vilken going kul att dopet gick så bra.

lilla illa: grattis till förlovningen.

Jag har nog inte solat på stranden sen flera år. Jag får ta igen det rejält nästa år!

Vill inte berätta namnet förrän vi är helt klara. Men så fort vi är det så berättar jag.

Jag tänkte lite snabbt äta lite innan pojkarna skulle vakna för lunch, men se det gick inte. Dom vaknade innan jag hann sätta mig ...

• helene306
    Madde01 skrev 2010-06-28 13:03:10 följande:
    Usch vad jobbigt Rynkar på näsan Jag älskar solen, känner sig lite fräschare när man får färg också, Fått ytterst lite på armarna o ansiktet .. Men dom verkar ju ha slut på UV tält över allt .. Så tråkigt,

Att jag svettas kan jag ta, det är jag van vid men soleksemet är skitjobbigt! Det sticker så förbaskat! I lördags grejade jag lite i trädgården, knappt 1 timme och båda armarna och på bröstet fick jag som upphöjda, stickande småblåsor ... Jag vill ju också få färg för man känner sig fräschare.

Ni har inget parasoll så länge, eller kan köpa något billigt?

Svar på tråden Aprilmammor 2010