• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LillaMy3

Verkar som det inte blir något här denna månad... Kände precis som innan mensen skall komma och några små droppar blod, så jag tror det är kört denna månad.

Men visst, skall kanske inte ge upp helt ännu... Men tror nog jag gör det.

• MCT79
    LillaMy3 skrev 2010-09-30 18:54:50 följande:
    Verkar som det inte blir något här denna månad... Kände precis som innan mensen skall komma och några små droppar blod, så jag tror det är kört denna månad.

Usch vad tråkigt... :( Vi får se om jag gör dig sällskap nästa månad igen på listan.. jag hoppas inte det såklart men vi får se!
  • Mamaobabba
    LillaMy3 skrev 2010-09-30 18:54:50 följande:

Hu, vad trist!! Man kan ju liksom inte låta bli att hoppas varje månad..
    MCT79 skrev 2010-09-30 15:18:57 följande:
    Hahah... ja just ja... jag skulle ju missionera för det eller hur var det? =)

Nu känns det mer som mensvärk så det känns som det kan sluta hur som. =)  Ska tjuvtesta i morgon bitti... som upplagt för besvikelse men vem kan låta bli.....
    Oh, vad spännade! Håller tummarna!!!
  • Pilgrimmen

Haha va hände??!! =) Men...

MCT79: Klart du ska och kommer plussa denna månad Det håller jag alla mina tummar för vettu! =)

Själv känns det som att äl inte kommer komma denna månad. Jag har ju som sagt aldrigt blivit gravid precis efter mf och det kanske är så då att äl iinte infinner sig Segare än nånsin är det iaf. Inga som helst tecken på äl och inga positiva ältest...Fan va depp man blir. Imorgon är det 20 dagarsen mf. Men det värsta av allt är att tar det sig inte denna månad har vi bestämt oss för att vänta till december eftersom vi reser till thailand i november och vill inte kanske vara i vecka 5 när vi åker...Faaaan, komigen nu ägglossning..

• Pilgrimmen
    annaj84 skrev 2010-09-30 22:39:11 följande:
    Här lyser också Äl men sin frånvaro. Jag är inne på dag 17 nu efter MF. Rynkar på näsan
    Ursch och fyyyy för denna väntan.. Den är ju grymt mycket tråkigare än väntan mellan äl och bim. I vilken vecka fick du mf?? Beklagar även ditt mf..
  • annaj84
    Pilgrimmen skrev 2010-09-30 22:44:49 följande:
    Ursch och fyyyy för denna väntan.. Den är ju grymt mycket tråkigare än väntan mellan äl och bim. I vilken vecka fick du mf?? Beklagar även ditt mf..
    Jag det är riktigt segt att vänta. Funderar på om jag kan ha missat den. Men började kolla med äl stickor redan vid dag 10 tror jag. Men man får väl inte ge upp, den kan ju komma lite sent. Vi får hålla tummarna båda två att det blir äl för oss båda snart!
    Det var svårt att se på VUL vilken vecka jag var i då det inte fanns någonting kvar och oregelbunden mens, men jag tor att jag var i vecka 5.
    En sak jag funderat på är hur man säker på att hinnsäcken (visst heter det så!?) är borta? Fick aldrig någon klump som många beskriver men hade ganska "sega" blodiga flytningar. Ursäkta min äckliga beskrivning Skäms
  • annaj84
    MCT79 skrev 2010-09-30 15:18:57 följande:
    Hahah... ja just ja... jag skulle ju missionera för det eller hur var det? =)

Nu känns det mer som mensvärk så det känns som det kan sluta hur som. =)  Ska tjuvtesta i morgon bitti... som upplagt för besvikelse men vem kan låta bli.....
    Kommer hålla alla tummar och tår att du får ett Plus
  • MCT79

Inte ge upp nu hörrni! Min äl kom på dag 21-22 (utslaget på stickorna) efter mf! Å det var verkligen så att på dag 20 var det knappt nån reaktion för att på dag 21 vara starkare än kontrollstrecket!!  Håller mina tummar för er!!

Jag tjuvtestade i morse.... tokvitt, ebenholtz, vitare än snö... såklart! Men inte utan att jag blev besviken ändå!  Gah!

Ordentligt ömma bröst nu bara. Måååndag... sååå långt borta...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3