• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Vad spännande tjejer!! Jag håller tummarna för att era BIM passerar utan att tanten kommer på besök!! =)

Här verkar det blöda lite mindre nu än igår, hoppas det snart slutar!! Hur kul är det att få en extra "mensvecka" mitt i månaden?! Skrikandes Funderar dessutom på om jag kan ha fått svamp, så myset ligger definitivt på is nu, så har gett upp barnförhoppningarna denna månaden, kan lika gärna flytta ner mig en månad till på bim-listan.. Rynkar på näsan

• LillaMy3
    FruW skrev 2010-09-29 21:11:14 följande:
    Vad spännande tjejer!! Jag håller tummarna för att era BIM passerar utan att tanten kommer på besök!! =)

Här verkar det blöda lite mindre nu än igår, hoppas det snart slutar!! Hur kul är det att få en extra "mensvecka" mitt i månaden?! Skrikandes Funderar dessutom på om jag kan ha fått svamp, så myset ligger definitivt på is nu, så har gett upp barnförhoppningarna denna månaden, kan lika gärna flytta ner mig en månad till på bim-listan.. Rynkar på näsan
    Så trist att kroppen inte helt är med på noterna
  • Pancakes

Trist Mimmi! Jag tycker du är jättestark som kämpar på trots motgångar på motgångar. Snart vänder det för dig vännen!

Jag tror på ett plusstim nu tjejer! Väntar med spänning de nästkommande dagarna! Dragningar i äggstocksregionen hade jag också en vecka efter ÄL men sen försvann det :) Som sagt, man måste inte alls må illa eller ha ömma bröst innan BIM, man kan vara jättegravid ändå!

Vill gärna smitta massa gravidbaciller på er men känner mig inte särskilt gravid...men "blås blås" i alla fall!

• Pancakes

Med två små, hur går det för dig? BIM är passerat ser jag..

• MCT79

Jaa.. just dom där dragningarna kände jag igen tydligt sen förra månaden.. förmodligen inbillar jag mig dem... Varför skulle jag plussa två månader på raken när det tog 5 månader sist..?

• rontgensyrran
    MCT79 skrev 2010-09-30 13:25:09 följande:
    Jaa.. just dom där dragningarna kände jag igen tydligt sen förra månaden.. förmodligen inbillar jag mig dem... Varför skulle jag plussa två månader på raken när det tog 5 månader sist..?
    För att nu äter du mirakelpreparatet rosenrot :D *håller tummarna för dig*
  • MCT79
    rontgensyrran skrev 2010-09-30 14:42:29 följande:
    För att nu äter du mirakelpreparatet rosenrot :D *håller tummarna för dig*
    Hahah... ja just ja... jag skulle ju missionera för det eller hur var det? =)

Nu känns det mer som mensvärk så det känns som det kan sluta hur som. =)  Ska tjuvtesta i morgon bitti... som upplagt för besvikelse men vem kan låta bli.....
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-09-30 15:18:57 följande:

Nu känns det mer som mensvärk så det känns som det kan sluta hur som. =)  Ska tjuvtesta i morgon bitti... som upplagt för besvikelse men vem kan låta bli.....
    Men frågan är då, brukar du ha "mensvärk" så många dagar innan? ;) Jag fick de en fredag, skulle ha mens på onsdagen, så 5 dgr innan kom min "mensvärk" eller ja, växtvärk då ;D
  • Pancakes
    MCT79 skrev 2010-09-30 15:18:57 följande:

Jag har också, och hade även innan BIM, "mensvärk" fastän det är ju inte mensvärk utan växtvärk som Sofy skriver. Det känns jättekonstigt, kände inte så när jag var gravid förra gången. Tror att jag håller på och få missfall hela tiden och springer och kollar på toa om det blöder. Måste känslorna vara så lika??? Jag har massa flytningar också så jag känner att det "rinner" till ibland och så den där mensvärkskänslan, känns precis som mens eller missfall.

Heja heja, MCT, jag tror du är gravid :)
  • MCT79

Hahah tack för ert pepp! Ja kanske... eller inte.... time will tell!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3