annaj84 skrev 2010-10-01 00:02:42 följande:
Jag det är riktigt segt att vänta. Funderar på om jag kan ha missat den. Men började kolla med äl stickor redan vid dag 10 tror jag. Men man får väl inte ge upp, den kan ju komma lite sent. Vi får hålla tummarna båda två att det blir äl för oss båda snart!
Det var svårt att se på VUL vilken vecka jag var i då det inte fanns någonting kvar och oregelbunden mens, men jag tor att jag var i vecka 5.
En sak jag funderat på är hur man säker på att hinnsäcken (visst heter det så!?) är borta? Fick aldrig någon klump som många beskriver men hade ganska "sega" blodiga flytningar. Ursäkta min äckliga beskrivning

Hm hur länge blödde du? Mitt mf i juli fick jag heller aldrig några riktiga klumpar. Det var mest som rosa i 1,5 vecka. Och mensen kom 4,5 vecka efter. Sen blev jag gravid igen och när det slutade i mf så var det 3 timmar av forsande mörkblodiga slemklumpar (haha ursäkta verkligen). Så det är nog jätte olika. Om den inte kommit ut kanske du skulle småblöda eller nått.
MCT79 skrev 2010-10-01 08:13:08 följande:
Inte ge upp nu hörrni! Min äl kom på dag 21-22 (utslaget på stickorna) efter mf! Å det var verkligen så att på dag 20 var det knappt nån reaktion för att på dag 21 vara starkare än kontrollstrecket!! Håller mina tummar för er!!
Jag tjuvtestade i morse.... tokvitt, ebenholtz, vitare än snö... såklart! Men inte utan att jag blev besviken ändå! Gah!
Ordentligt ömma bröst nu bara. Måååndag... sååå långt borta...
hihi tusen tack för uppmuntran! Det behövs, för nu känns det väldigt långt borta =)
Jag bara går och väntar på älflytningarna för dom ska ju tydligen komma några dagar innan äl. Så nu får dom mer än gärna dyka upp så jag snart kan få utslag på ältesten, hehe!! OTÅLIG TILL TUSEN! Har inte tänkt alls mycket på det hittills men nu när den dröjer blir jag nojjg!
Haha ja men det är långt till måndag.

Håller alla mina tummar för att erat plus kommer, typ kanske i helgen =)