• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • soffy83

Sugar - du får sysselsätta dig med en massa julbakande och göra julgodis och sådant för att få tiden att gå=) Och tänk, om bara en vecka blir det ett nytt pluss. Det kan behövas här i trådenGlad

Själv pratade jag precis med gyn och har en tid kl 10 hos läkaren. Så jag hoppas bli hemskickad med cytotec och smärtstillande. Mannen har tagit ledigt från jobbet för att kunna pyssla om under dagen. Jag har en vän som förlöses med planerat snitt idag och jag går och hoppas på att få starta ett missfall. Världen är allt bra upp och ner känns det som nu.

Håller tummarna för att nästa år blir bättre. Kan ju fortfarande hinna få en 2011-bäbisGlad

• sugarrush

Hej Soffy, jag tänkte precis på dig. Hoppas det går bra idag.
    Se till att få med dig en rejäl dos smärtstillande hem, det kan behövas. Hos oss fick man välja på att stanna eller åka hem.
    Stor kram, jag tänker på dig.

• MCT79

Hej alla...

Usch vad tråkigt Soffy, hoppas det går bra idag och att du får som du vill. Det är din kropp, jag tycker det är omänskligt att behöva vänta...

Pilgrimmen, ehm. Emma! Jättefint namn! Jag hoppas jag får en dotter nångång, då ska hon heta Emma. Min sambo älskar det namnet också!

Sugar, den som väntar på nått gott.. ;)  Det måste bli plus för dig denna månad!

Ego, Mensen har precis slutat... så nu börjar väntan på äl. ;)  Kör med Rosenrot igen och hoppas att cykeln inte blir helt fucked up igen... :)

• Pancakes
    MCT79 skrev 2010-12-13 12:02:35 följande:
    Pilgrimmen, ehm. Emma! Jättefint namn! Jag hoppas jag får en dotter nångång, då ska hon heta Emma. Min sambo älskar det namnet också!
    Åh, vi med! Stor kandidat bland namnen faktiskt. Kanske hamnar din Emma och min Emma i samma klass sen då eftersom vi bor i samma område och båda kommer födas 2011, eller hur? :)
  • MCT79
    Pancakes skrev 2010-12-13 13:56:13 följande:
    Åh, vi med! Stor kandidat bland namnen faktiskt. Kanske hamnar din Emma och min Emma i samma klass sen då eftersom vi bor i samma område och båda kommer födas 2011, eller hur? :)
    Hahaha ååå ja! =))
  • sugarrush

MCT, härligt att du verkar vara på g nu igen!
    Jag hoppas VERKLIGEN att det ska ta sig nu för dig, med rosenrot och allt!

• Muffe80

Sugar--- har du börjat testa än? Eller är det alldeles för tidigt?

• sugarrush

Japp, negativt så långt ögat kan nå. Men jag drar inga slutsatser av det, vet att det ruskigt tidigt. Ifall det är något förväntar jag mig att det börjar synas om några dagar.

• Pancakes
    sugarrush skrev 2010-12-13 14:39:18 följande:
    Japp, negativt så långt ögat kan nå. Men jag drar inga slutsatser av det, vet att det ruskigt tidigt. Ifall det är något förväntar jag mig att det börjar synas om några dagar.
    Bra där! Vad som helst kan hända ju! När är BIM?
  • Pancakes

Soffy83, hoppas det gick bra med dig och att du fick med dig Cytotec hem. Ta det lugnt och vila nu och låt sambon pyssla om dig. Och proppa i dig smärtstillande, då behöver det inte göra särskilt ont alls faktiskt. kram

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3