skruttnorpan skrev 2010-12-13 14:43:50 följande:
Är tvungen att kommentera den här tråden, fy F-N vilken FIN tråd där alla stöttar varandra! Verkar inte som en enda klagis har hittat hit och märker ord eller ifrågasätter en annans hopp!
Natur- Vill bara få instämma i din uppfattning om att varenda tanke hamnar på barn och vägen dit. Har flera gånger undrat vad jag fyllde tiden med förr...men säkert något långt mer avslappnat än det här...
Ligger här i ordentlig mensvärk, första mensen efter mitt missfall. Köpte ÄL-stickor direkt sist och prickade in första ÄL, men det tog sig inte alls. Har försökt bli med barn i ett år nu och hoppas stenhårt på att turen ska vända snart.
Är det inte märkligt...det som för ett år sedan var så spännande och glädjefylt har helt plötsligt blivit en livsläxa i ödmjukhet och en resa i berg-och-dal-bana mellan hopp, besvikelse och sorg.
Stor kram till er alla och hoppas att 2011 är vårat år!!
Ja, det har du rätt i. Inga knasputtar har hittat hit, väldigt skönt! Den har tråden har varit ett jättestöd för mig verkligen. Det har också startat två systertrådar till den här, en för de som återigen plussat och en för dem vars barn nu fötts. Men alla har börjat här och förr eller senare hamnar man i de andra trådarna. Jag hänger fortfarande kvar här trots att jag plussat igen för jag vill så gärna stötta och följa mina "gamla kompisar". Den andra tråden är dock bra om man vill diskutera mammabyxor och illamående och sånt som man inte vill förstöra den här tråden med.
Hur som helst, beklagar ditt missfall och hoppas på plus nästa månad. Det är inte alla som blir gravida innan första mensen kommit. Jag hade nog "rester" kvar som kom ut med första mensen eftersom den var lite konstig så kroppen var nog inte riktigt redo än. Lycka till nästa gång!