• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Alicia 72
    sugarrush skrev 2010-12-14 11:25:23 följande:
    Nej inget snyggt plus på många dagar. Men kanske, kanske ett sånt där megasvagt...
    Åh vad jag önskar att det skulle komma ett sådant!
    Fick du äl-utslag på lördagen under SPA-helgen?
    Jag fick i alla fall på fredagen.

Och du kommer du ihåg om bröstontet kom före megasvaga streck eller efter?

Tack SoMa för lyckönskningar! Kroppen är som extra gravidmottaglig direkt efter missfall så jag håller tummarna för att du får ett fint Plus i julklapp!

Alicia
  • SoMa72
    Alicia 72 skrev 2010-12-14 12:01:52 följande:
    Tack SoMa för lyckönskningar! Kroppen är som extra gravidmottaglig direkt efter missfall så jag håller tummarna för att du får ett fint Plus i julklapp!

Alicia
    Tack, vad snällt, men det är föga troligt... Obestämd
    Lyckades bara "mysa" 2 ggr, sen fick jag jätteont, så förmodligen hade väl inte slemhinnorna hunnit återhämta sig, ingen aning om jag ens hade äl vid de gångerna heller. Så nu få mensen gärna dyka upp fort, nya försök kring jul/nyår kanske.  
  • sugarrush
    SoMa72 skrev 2010-12-14 11:38:52 följande:
    En liten fråga, hade du börjat använda progesteronkräm nu? Hur funkar det egentligen? Själv väntar jag otåligt på att mensskrället ska komma igång efter mf:et...
    Jag kör med sådan kräm nu. Är väl lite osäkert om det hjälper ngt, det är så himla lite kräm man tar varje dag. Två pyttesmå pluppar varje morgon och kväll enligt anvisningarna. Inte så svårt, och kanske, kanske kan det hjälpa *hoppas*.
    Alicia 72 skrev 2010-12-14 12:01:52 följande:
    Fick du äl-utslag på lördagen under SPA-helgen?
    Jag fick i alla fall på fredagen.

Och du kommer du ihåg om bröstontet kom före megasvaga streck eller efter?

Alicia
    Hej!
    Jag fick ÄL-utslag dagen efter dig, på lördagen på min spa-helg. Myste som sjutton, så OM nu kroppen är återställd och graviditetsvillig så borde det kunna ta sig tycker jag.

Första gravditeten upptäckte jag bröstontet på tisdageftermiddagen. Onsdagen testade jag positivt.
    Andra graviteteten kände jag det på torsdagsmorgonen när jag vaknade, testade positivt samma morgon (gick direkt och testade!)

Så testa på !
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-12-14 11:01:17 följande:
    Ja... hur var det nu MCT:s sång gick... "Vitt vitt vitt, helvetes jävla fitt"

Ska vi testa imorrn igen och se om vi kan synka varsitt plus?
    OHHHHH STIMPEEEEENGAAAAR!!!!   Imponerad att du kom ihåg den! Hahahha!
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2010-12-14 12:57:07 följande:
    Jag kör med sådan kräm nu. Är väl lite osäkert om det hjälper ngt, det är så himla lite kräm man tar varje dag. Två pyttesmå pluppar varje morgon och kväll enligt anvisningarna. Inte så svårt, och kanske, kanske kan det hjälpa *hoppas*.
    Tack för svaret! {#emotions_dlg.flower} Var får man tag på den? Hoppas verkligen att den fungerar för dig!
  • MCT79

Sugar, vilken pucko"kompis" , såna där kan man klara sig utan... jag gjorde mig av med 5 vänner i klump vid den här tiden förra året. Lång historia.
    Det tjatades på mig att jag skulle ordna nyårsfest. Vi stod mitt uppi en flytt och var inte sugna men gav efter. Allt var färdigplanerat och inhandlat då säger en annan kompis att hon ska ha fest hemma hos sig och bjuder  in alla... utom mig.. för vi var rejält osams då.
    Så jag och min sambo umgicks med ett annat kompispar... kan säga att vi hade gott om mat.....
    Under året som gått så har det hänt väldigt mycket i det här kompisgänget och man kan säga att tre av de som svek mig förra året i år garanterat inte kommer få nån inbjudan till tjejen som höll i festen förra året... medan jag har fått....
    Det har därför tjatats på mig om att jag ska ha fest..... fan vad jag har garvat åt dom... men det pågår ett rövslickeri jag aldrig tidigare skådat. Dom kan slicka på men mitt minne är det inget fel på och nån fest blir det inte. HAHA.

• Pancakes
    sugarrush skrev 2010-12-14 11:03:17 följande:
    Just sånt där bröstmuskelont mot armhålan, sånt har varit mitt först symptom varje plus! Oj nu fick jag kanske upp ditt hopp (Kan väl säga att jag klämmer mig i armhålan typ tio ggr om dagen för att se om det kommit igen, men nix. Oömma armhålor är det här!)
    Jag med! Som träningsvärk efter att man gjort armhävningar ungefär.
  • Pancakes
    MelikaH skrev 2010-12-14 10:52:44 följande:
    Pancakes en liten fråga... ser du någon skillnad på dina bröstvårtor och bröstgårdar?
    En svullnad på bröstgården? Lite mörkare bröstvårtor? 
    Ja, absolut. De har växt och ändrat utseende lite grann.
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2010-12-14 13:07:05 följande:
    Sugar, vilken pucko"kompis" , såna där kan man klara sig utan... jag gjorde mig av med 5 vänner i klump vid den här tiden förra året. Lång historia.
    Det tjatades på mig att jag skulle ordna nyårsfest. Vi stod mitt uppi en flytt och var inte sugna men gav efter. Allt var färdigplanerat och inhandlat då säger en annan kompis att hon ska ha fest hemma hos sig och bjuder  in alla... utom mig.. för vi var rejält osams då.
    Så jag och min sambo umgicks med ett annat kompispar... kan säga att vi hade gott om mat.....
    Under året som gått så har det hänt väldigt mycket i det här kompisgänget och man kan säga att tre av de som svek mig förra året i år garanterat inte kommer få nån inbjudan till tjejen som höll i festen förra året... medan jag har fått....
    Det har därför tjatats på mig om att jag ska ha fest..... fan vad jag har garvat åt dom... men det pågår ett rövslickeri jag aldrig tidigare skådat. Dom kan slicka på men mitt minne är det inget fel på och nån fest blir det inte. HAHA.
    Jamen herregud! Vilka jubelidioter det finns. När det passar så ska man minsann ställa upp.. tycker du gör helt rätt, såna "vänner" kan man ju skita i!

Själv har jag ingen aning om vad som händer på nyår. Jag tänkte att OM jag plussar innan ska jag nog köpa en weekendresa till sambon i juklapp inför nyår, så man kan mörka att man inte dricker. (jag vet ju hur det gick sist jag gick på fest och inte drack alkohol (för att jag åt antibiotika) . "ÄR DU GRAVIIIIIIIID???"- frågan kom ju efter ungefär tio sekunder.)
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2010-12-14 13:01:25 följande:
    OHHHHH STIMPEEEEENGAAAAR!!!!   Imponerad att du kom ihåg den! Hahahha!
    Jamen visst, värsta hiten!
    Har ansökningstiden för melodifestivalen 2011 gått ut ännu?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3