• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Lofot
    pixerpie skrev 2011-03-26 08:49:18 följande:
    God morgon!!

Välkommen Rosen! Trist att du ska behöva "hitta hit", mf är erfarenheter man lätt skulle klara sig utan!!!  Men det här är verkligen en toppentråd med kanon tjejer!! Hur mår du??

F-n Leava... men få se vad som händer under dagen? Testar du inte tidigt??

Meh, spännande!! Jag tror med min bim var igår... Men vågar inte testa... Kanske imorgon! Denna månad gjorde jag vul dag 16 och då var det inte många och def inte stora ägg så läkaren trodde det skulle vara kört... Och därför har jag ju väntat mensen ganska tidigt... Men inget- kanske äl kom senare... Håller tummarna för oss båda!!

MCT! Hur mår du?? Det onda i ryggen kan ju vara att det förbereder sig på att komma ut... Och det bästa för dig nu är väl att "kroppen sköter det själv"... Eller eg ärdet väl att välja på pest och kolera?? Men jag hade nog valt att det kom av sig själv... Ta en promenad och försök njuta lite av våren!! Kramar i massor!

Nu ska vi ut och fiska... eller angla heter det visst på vintern!!
    Ha en fin dag!!
    Åh tack! Jag mår bra trots omständigheterna. Härligt att träffa många positiva människor! Man behöver få ventilera lite ibland :)
    Förhoppningsvis får vi alla småttingar inom kort!!!
    Hur mår du själv? Glad
  • Bellas7

Så vad tycker ni är man gravid eller inte...
    Testade i går ju och fick ett svagt men tydligt plus på tre tester, Bim-3 sen idag testade oxå fick samma plus på clearblue men lite lite svagare på testlagrets. Så är jag eller är jag inte gravid och om inte strecket blir tydligare så måste det vara ännu ett jävla tidigt missfall va?

• needtobreathe
    Bellas7 skrev 2011-03-26 11:10:28 följande:
    Så vad tycker ni är man gravid eller inte...
    Testade i går ju och fick ett svagt men tydligt plus på tre tester, Bim-3 sen idag testade oxå fick samma plus på clearblue men lite lite svagare på testlagrets. Så är jag eller är jag inte gravid och om inte strecket blir tydligare så måste det vara ännu ett jävla tidigt missfall va?
    HCG stiger ju inte över ett dygn, du måste ge det 2-3 dgr innan det stegras så skillnad syns på testerna :)

Hoppas de gör det och att den lille stannnar!
  • MissT

Rosen1 - välkommen hit. Beklagar dina missfall men förhoppningsvis blir det tredje gången gilt för dig

Leaeva - Jag hopps och tror att du kan vara gravid. Det är ju fortfarande innan bim så det är inte så konstigt om det inte blivit starkare på en dag. Håller tummarna för dig.

Pixan & Meh84 - Håller tummarna för er. Hopps att mensen uteblir och att ni får ett plus i stället

För mig verkar det som att mensen äntligen kommer idag, 99 dagar efter skrapningen och av sig själv. Hade ju tänkt börja med proveran ibörjan av denna vecka men så fick jag uvi och tänkte därför vänta tills den antibiotikakuren var över. Men idag har det kommit lite blod så det verkar helt klart som att mensen kommer. Tänk att man kan bli så glad när den dyker upp. Nu slipper jag ju köra med provera först utan kan istället gå direkt på pergotime om 5 dagar.

Hoppas att ni alla får en mysig lördag {#emotions_dlg.flower}

• got2b

Mensen dök upp i morse... Tråkigt! Så inget plus denna månaden heller. Behöver lite medvind nu känner jag.

• Bellas7

Meh84 jag blåser vad jag kan för att du ska få medvind men som sagt jag är ingen höjdare på det och det ser ut som vi får samma Bim nästa månad gumman

• MissT

leaeva - tack...ja visst är det  Har däremot inte kommit något mer nu på någon timme så jag vet inte vad som händer men jag hoppas att det kommer igång ordentligt.

Meh84 - Vad tråkigt Försöker också blåsa allt vad jag kan. Om det är min mens som kommer nu så har vi kanske samma BIM vi också nästa månad. Då hoppas jag på en massa plus.

• got2b

Tack ska ni ha tjejer! Blåser lagom mycket här nu Flört

Leaeva - håller tummarna för att dina tester visar mer om någon dag!
    MissT - hoppas att din mens kommer igång nu. Tråkigt att behöva vänta så länge som du gjort!

Känner på mig att nästa månad är det dags att plussa för alla som inte gjort det! Så får vi fina julklappar i år Skrattande

• MissT
    got2b skrev 2011-03-26 20:38:31 följande:
    Tack ska ni ha tjejer! Blåser lagom mycket här nu Flört

Leaeva - håller tummarna för att dina tester visar mer om någon dag!
    MissT - hoppas att din mens kommer igång nu. Tråkigt att behöva vänta så länge som du gjort!

Känner på mig att nästa månad är det dags att plussa för alla som inte gjort det! Så får vi fina julklappar i år Skrattande
    Tack  Härligt att det blåser hos dig
    Ja det har varit en lång väntan för mig. Har haft ont i magen från och till under hela dagen och den är lite uppsvälld vilket den kan vara vid mens men inget mer blod. Har ju inte haft mens sedan i sept (om man ej räknar den lilla blödningen vid skrapningen) så jag kommer knappt ihåg hur det brukar vara. Får avvakta och se vad som händer. Hoppas innerligt att det blir mer så jag kan börja med pergo. Kommer det inget mer får jag väl ringa gyn på måndag och höra med dem vad jag ska göra, i fall jag ska avvakta eller börja med provera. Suck.....hade hoppats på mens för då finns ju en liten chans till bebis i år.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3