• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush

Håller tummarna leaeva för att de ska bli starkare imorgon bitti!

Fjärde gången gillt?
  • MCT79

Håller tummarna för att testet är starkare i morrn leaeva!!

Ego... jag börjar få sjukt ont i ryggen... några ideér... men inte en droppe blod... det är rätt långt ner... bara en liten bit ovanför svanskotan...

Usch vad jag inte vill det här...

det gick åt skogen...igen.
  • got2b

BIM idag men ingen mens än så länge. Säkert bara för att jag väntar på den. Hoppas den fortsätter lysa med sin frånvaro.

• FruW

Lycka till idag med alla tester o bim!! MCT håller tummarna för dig med!

Pixan jag förstår hur du menar nu, tack! :)

• Bellas7

Godmorgon alla
    Ush hur går det MCT har du fått sova något?

Själv så blev inte mina test starkare nu, så det var som jag beräknat. Man kan på clearblue se ett svagt men tydligt plus samma styrka som i går. På testlagret kom det ett streck men svagare än de i går så jag tror jag får göra dig sällskap SoMa denna gång tyvärr.

• Lofot

Hej!
    Får jag vara med här inne? Jag fick mitt andra missfall för fyra dagar sedan. Båda försöken att bli gravida har slutat med missfall, så jag vet ju åtminstone att jag kan bli gravid. Men det vore väldigt trevligt om det lilla fröet ville stanna kvar någon gång.. Helst tredje gången <3
    Har precis slutat blöda och tänkte köra igång så snabbt som möjligt, då det var ett tidigt misfall som ej behövdes skrapas och grejer.
    Längtar så mycket efter en liten knodd att få rå om.

• pixerpie

God morgon!!

Välkommen Rosen! Trist att du ska behöva "hitta hit", mf är erfarenheter man lätt skulle klara sig utan!!!  Men det här är verkligen en toppentråd med kanon tjejer!! Hur mår du??

F-n Leava... men få se vad som händer under dagen? Testar du inte tidigt??

Meh, spännande!! Jag tror med min bim var igår... Men vågar inte testa... Kanske imorgon! Denna månad gjorde jag vul dag 16 och då var det inte många och def inte stora ägg så läkaren trodde det skulle vara kört... Och därför har jag ju väntat mensen ganska tidigt... Men inget- kanske äl kom senare... Håller tummarna för oss båda!!

MCT! Hur mår du?? Det onda i ryggen kan ju vara att det förbereder sig på att komma ut... Och det bästa för dig nu är väl att "kroppen sköter det själv"... Eller eg ärdet väl att välja på pest och kolera?? Men jag hade nog valt att det kom av sig själv... Ta en promenad och försök njuta lite av våren!! Kramar i massor!

Nu ska vi ut och fiska... eller angla heter det visst på vintern!!
    Ha en fin dag!!

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-26 07:56:06 följande:
    Godmorgon alla
    Ush hur går det MCT har du fått sova något?

Själv så blev inte mina test starkare nu, så det var som jag beräknat. Man kan på clearblue se ett svagt men tydligt plus samma styrka som i går. På testlagret kom det ett streck men svagare än de i går så jag tror jag får göra dig sällskap SoMa denna gång tyvärr.
    Det tror jag inte alls att du får! Jag håller tummarna för att Clearblue har mest rätt o inte Testlagret och så blir det INGEN mens samt starkare + imorgon, du får inte göra mig sällskap....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3