• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush

MissT, nu får jag tårar i ögonen! Vad fantastiskt! Grattis!

Havsklippan, VISSTE väl att du var på gång snart, kände det på mig! Så glad för din skull! Nu jäklar ska det bli ett rejält plus, och en fin, rosig bebis i början av 2012! Jippie!

• Dag och natt

Åh MissT underbart!! Jag ryser i hela kroppen, vilket underbart besked! Det lät ju faktiskt lite osäkert, jag har för mig att du inte blödde så mycket? Kraaam på dig!

Och tack för alla tummar.... jag tror jag kommer bli en riktig testoman i helgen... Men det känns på nåt sätt i kroppen att jag är påverkat... mitt huvud är jätteslött... haha. Så jag skulle bli lite förvånad om jag inte är gravid, men underligare saker har ju hänt. Glad

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Bellas7

Grattis Havsklippan :) och missT hehe jag e ju inte så chockad som jag sa i den andra tråden :)

Vi saknar er andra, och vill så gärna att ni får plus nu kram

• MissT

Tack så jätte mycket tjejer Känns så overkligt ännu men underbart. Tack för allt stöd, ni är toppen allihop

Havsklippan - förhoppningsvis gör du mig snart sällskap i en gravidtråd Fick ju mitt mirakel idag och förhopnningsvis får du ditt. Jag har inte haft några blödningar alls och inga känningar av att det skulle vara något fel men eftersom läkaren förra veckan dömde ut det som en ofostrig graviditet har jag ju trott på det hon sa. Men nu ska jag börja njuta igen Mina test var också väldigt svaga i början och nu vet jag ju varför....var inte så långt gången som jag trodde så istället för att plussa svagt på BIM+3 var det tydligen på BIM-4 jag plussade. Hoppas att strecken blir starkare. Håller tummarna stenhårt för dig.

Kram

• Happiest

Miss T det är ju helt fantastiskt! Åh vad skönt . Och vad tur att de inte skrapade dig direkt eller så, det hade ju varit helt fruktansvärt.

Leaeva: Jag är så nyfiken på din graviditet och önskar att man kunde följa den lite mer, har du ingen blogg eller så? Jag hoppas innerligt att alla tre små skall leva kvar i magen och födas fullt friska.

• MissT

Byter plats igen

BIM MAJ
    13 maj - Mimmi80 (13:e försöket efter 3MF)
    14 maj - LisaVäntar (2:a försöket, förlorade Viggo i v 22)
    26-28 maj. Rosen1 ( 4e försöket, 2 mf)
    30 maj - Havsklippan (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

BIM JUNI
    14 juni - SoMa72 (2:a försöket efter mf nr 4)
    19 juni - MCT79 (2:a försöket efter MA, 2 mf och ett X)
    25 juni -JowiAn (1 försöket efter: MF nov 10 och MF april 11.)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    Javisst (Totalt tre MA, senaste april 11)

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84

MissT (2MA, det senaste dec-10)

• MissT
    Happiest skrev 2011-05-27 11:20:57 följande:

Miss T det är ju helt fantastiskt! Åh vad skönt . Och vad tur att de inte skrapade dig direkt eller så, det hade ju varit helt fruktansvärt.

Leaeva: Jag är så nyfiken på din graviditet och önskar att man kunde följa den lite mer, har du ingen blogg eller så? Jag hoppas innerligt att alla tre små skall leva kvar i magen och födas fullt friska.

Tack Ja visst är det tur....även om det var fruktansvärt jobbigt att gå och vänta hela veckan så är jag oerhört tacksam för det nu
  • Bellas7

Happiest tack :) nej jag har ingen blogg även om jag har skrivit ner massor redan, men borde kanske öppna den för folk som vill läsa. Just nu är jag så fokuserad på att allt ska gå bra och att jag ska ta mig genom de värsta veckorna och vill verkligen att alla tre ska överleva men vågar inte lite på något än.

Just nu har jag en hård klump på magen och huden spänner mycket. Har vul igen på måndag då är jag 9 fulla veckor och hoppas verkligen att allt är bra med alla mina tre :)

• LisaVäntar

Jag har ringt till doktorn o ska få komma på onsdag om ingen tant röd har kommit.. Just nu längtar jag faktiskt efter henne så nästa försök kan påbörjas...

• SoMa72
    Dag och natt skrev 2011-05-27 08:06:18 följande:
    Godmorgon alla ivriga testare! Jag kan berätta att jag tog ett CB-test imorse där ett svagt svagt plus syns... Supertidigt så jag skriver inte att jag fått plus än förrän det blir starkare, förhoppningsvis i slutet av helgen, början av nästa vecka. Eller ja, nu har jag bara en digital kvar så den borde ge ganska klara besked så slipper jag fundera om jag är inbillningssjuk eller inte. Glad Det gick inte ens att fota, så svagt var det... Cool

Sofy, jag har försökt maila dig för ett tag sen men jag tror jag har fallit ur från din adressbok. Så om du vill ha mail från mig får du gärna lägga till mig igen söta snälla rara. Skrattande Vill ju höra hur livet leker med Devin! Glad Kram på dig!
    Åhhh, tjohoo! Smyger in ett tyst grattis... {#emotions_dlg.flower} 

MissT, jättegrattis igen även i denna tråd! Skrattande 

leaeva, en blogg ser vi fram emot när du har tid och ork! Solig
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3