• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • needtobreathe

Grattis MissT, underbart! Hade det på känn ;)

Havsklippan; Säger liiite grattis då ;D Ska se om du inte ligger me annars lägger ja in dig igen!!

• SoMa72
    MissT skrev 2011-05-27 13:05:09 följande:
    Tack ännu en gång SoMA
    Så lite så, är så himla glad för din skull! Men nu har jag nog grattat dig på 4-5 ställen, så nu får det räcka... Flört
    ♥ ♥ ♥
  • FruW

MissT UNDERBART ATT HÖRA!! :D stort grattis vännen! Har hört liknande stories från andra, så kan tycka att läkarna kunde va lite försiktigare med sin dom när man är så tidigt i grav..

• MissT
    SoMa72 skrev 2011-05-27 13:33:16 följande:
    Så lite så, är så himla glad för din skull! Men nu har jag nog grattat dig på 4-5 ställen, så nu får det räcka... Flört
    Ja nu räcker det men tack igen.......är så skönt att ha er tjejer härminne som stöttar i med- och motgång!
  • MissT
    needtobreathe skrev 2011-05-27 13:33:12 följande:

Havsklippan; Säger liiite grattis då ;D Ska se om du inte ligger me annars lägger ja in dig igen!!
    Tack så mycket
  • MissT
    FruW skrev 2011-05-27 15:43:12 följande:
    MissT UNDERBART ATT HÖRA!! :D stort grattis vännen! Har hört liknande stories från andra, så kan tycka att läkarna kunde va lite försiktigare med sin dom när man är så tidigt i grav..

Tack så mycket

Ja det tycker jag också att de borde vara....hon kunde ju sagt att det är för tidigt för att säga något säkert och inte dömma ut graviditeten som hon gjorde förra veckan, hon gav oss verkligen inget hopp alls.

• MCT79

Oj här händer det saker!! UNderbart MIssT!!! jag visste ju att jag skickade guld-pergo!!!

Havsklippan jag håller tummarna stenhårt för dig! Nu jäklar!!

Här drar mensen mot sitt slut och i morgon kör vi igång med... Pergotime... jag hade tydligen flera uttag från förra läkaren och den vi träffade i onsdags tyckte vi kunde köra med det om vi ville!

Ägglossningstester och gravtester anlände idag! Nu jäklar!

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MissT
    MCT79 skrev 2011-05-27 16:29:34 följande:
    Oj här händer det saker!! UNderbart MIssT!!! jag visste ju att jag skickade guld-pergo!!!

Här drar mensen mot sitt slut och i morgon kör vi igång med... Pergotime... jag hade tydligen flera uttag från förra läkaren och den vi träffade i onsdags tyckte vi kunde köra med det om vi ville!

Tack Ja det var verkligen guld du skickade

Hoppas nu att pergotime gör underverk för dig så att du får ditt guldägg och mirakel.

• Dag och natt
    Bellas7 skrev 2011-05-27 11:14:18 följande:
    Grattis Havsklippan :) och missT hehe jag e ju inte så chockad som jag sa i den andra tråden :)

Vi saknar er andra, och vill så gärna att ni får plus nu kram
    Vi vill gärna våldsgästa er och bli kvar också! Tack, jag tror att det kan vara nåt den här gången men det är supertidigt, bara nio dagar efter ÄL så ni kan tänka er hur svagt det verkligen är, går inte ens att fota. Men ska ta ett digitalt test på söndag iaf och se om det blir nåt... Kram
    MissT skrev 2011-05-27 11:20:02 följande:

Tack så jätte mycket tjejer Känns så overkligt ännu men underbart. Tack för allt stöd, ni är toppen allihop

Havsklippan - förhoppningsvis gör du mig snart sällskap i en gravidtråd Fick ju mitt mirakel idag och förhopnningsvis får du ditt. Jag har inte haft några blödningar alls och inga känningar av att det skulle vara något fel men eftersom läkaren förra veckan dömde ut det som en ofostrig graviditet har jag ju trott på det hon sa. Men nu ska jag börja njuta igen Mina test var också väldigt svaga i början och nu vet jag ju varför....var inte så långt gången som jag trodde så istället för att plussa svagt på BIM+3 var det tydligen på BIM-4 jag plussade. Hoppas att strecken blir starkare. Håller tummarna stenhårt för dig.

Kram

Vad härligt, jag förstår verkligen att det varit jobbigt i veckan och tro att det inte blivit nåt, men vilken underbar överraskning desto mer idag, så glad för er skull!! 
    needtobreathe skrev 2011-05-27 13:33:12 följande:

Jag säger ett liiiiiiitet tack Skrattande Min sambo ser inte strecket överhuvudtaget, men så ser han inte bra på nära håll heller, och på långt håll syns det inte så bra. Flört
    MCT79 skrev 2011-05-27 16:29:34 följande:

Och jag håller också tummarna! För mig och för dig och för alla andra fina människor i den här tråden att det ska ta sig för oss! {#emotions_dlg.flower}

Trevlig fredag på er! Kramar
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3