• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MissT

Tack så jätte mycket Havsklippan

Håller tummarna för dig och alla andra goa tjejer i tråden! Förhoppningsvis blir ditt streck starkare och starkare

• Lofot
    MissT skrev 2011-05-27 20:49:28 följande:

Tack så jätte mycket Havsklippan

Håller tummarna för dig och alla andra goa tjejer i tråden! Förhoppningsvis blir ditt streck starkare och starkare

Grattis så himla mycket MissT. Vilket underbart besked!!!
    Skrattande
  • Dag och natt

Kunde inte jämföra imorse för jag hade bara ett digitalt imorse som var negativt, så vi får se vad dagarna ger framöver. Obestämd

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • JoWiAn
    Dag och natt skrev 2011-05-27 08:06:18 följande:
    Godmorgon alla ivriga testare! Jag kan berätta att jag tog ett CB-test imorse där ett svagt svagt plus syns... Supertidigt så jag skriver inte att jag fått plus än förrän det blir starkare, förhoppningsvis i slutet av helgen, början av nästa vecka. Eller ja, nu har jag bara en digital kvar så den borde ge ganska klara besked så slipper jag fundera om jag är inbillningssjuk eller inte. Glad Det gick inte ens att fota, så svagt var det... Cool

Sofy, jag har försökt maila dig för ett tag sen men jag tror jag har fallit ur från din adressbok. Så om du vill ha mail från mig får du gärna lägga till mig igen söta snälla rara. Skrattande Vill ju höra hur livet leker med Devin! Glad Kram på dig!
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!
  • JoWiAn
    MissT skrev 2011-05-27 10:46:57 följande:

Hej tjejer!

Fick mitt livs chock idag. Var på uppföljningsvul inför skrapning och vår graviditet som dömdes ut av läkaren förra veckan som en ofostrig graviditet visade sig vara en "normal" graviditet. Fick se både ett foster och ett pickande hjärta vid dagens vul Har ju inte vågat hoppats alls i o m vad läkaren sa till oss förra veckan men antagligen kollade hon inte särskilt noga för något mer än en hinnsäck tycker jag hon borde kunnat se eftersom hjärtat syntes tydligt idag. Beräknades till 7+3 så 1v mindre än vad vi tidigare räknat på enl äl. Är så lyckligt så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Mirakel kan tydligen ske och jag hoppas på många mirakel här inne

Havsklippan - Åhh vad spännande. Håller tummarna för att strecket blir starkare!

Kram till er alla

OHHH vad härligt!!! Vad skönt för er. Tur de kollar en extra gång och inte bara skrapar direkt!
  • MissT

Tack så mycket Roden och JoWiAn Det är verkligen tur att de kollar en gång till innan skrapning....

Havsklippan - håller tummarna för att ett plus kommer de kommande dagarna.

• Dag och natt

Testomaner, tänkte testa sätta in bilden från igår morse, som jag sa så gick det inte så bra att fånga det på bild och det är superdupersvagt. Men ni är ju som jag, galna testomaner som gillar att spekulera
    Så här kommer en bild som vi kan gotta oss i och alla ivriga försök till att försöka se ett plus där i skuggan nånstans hohoho. Vad bra att bilden blev så suddig dessutom! Drömmer

Jag vet, ganska patetiskt va? Hahaha Skrattande
    Mina bröst har iaf börjat spänna mycket mer idag så det ska bli kul att ta ett nytt test imorgon och se vad det ger.
    Trevlig kväll på er  
  • sugarrush

Havsklippan, jag anar en lodrät markering. Men det är svagt!
    Ser fram emot en ny bild imorrn, då kommer testet vara solklart positivt! 

Fjärde gången gillt?
  • Dag och natt

Tack Sugarrush, det är inte mycket tydligare idag men "live" kan jag se ett liiiitet starkare streck. Jag måste ha plussat väldigt tidigt nu, så här svagt var det inte på BIM-2 förra gången. Det kan vara så att min lutealfas har blivit ytterligare längre med den här cykeln, det har ju varit olika senaste månaderna.

Däremot har jag ganska mycket symtom som dock gör mig säker.Skrattande Full aktivitet i tjejmagen, tröttheten och brösten har börjat spänna som sjutton!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3