• Lillebäcks mamma

Första barnet, i Göteborg?

Hej!

Väntar du första barnet och är bosatt i Göteborg precis som jag? Kanske vill följas åt, ta en fika eller en promenad?

Jag har bf 30 december så det blir nog en liten januaribebis här :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 11:03
    Nu har vi blivit ett gott gäng blivande mammor här i tråden, alla underbart härliga sådana.
    Här vill vi stötta varandra, längta tillsammans och umgås på ett trevligt sätt.

Välkommen!

OBS! Fick du ingen respons på ditt inlägg? Vi är många som skriver här och ibland missar man tyvärr lätt att svara på inlägg. Skriv en gång till eller buffa lite extra så fångar vi upp dig!

• Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?
  • Englastar

tis 29/6 fungerar nog bra för mig i nuläget

• cotton

Någon mer där 29 juni passar? För i så fall kan vi väl boka in oss tjejer?!

Välkommen 737 dagar förresten!!

• Lillebäcks mamma

Välkommen hit 737 dagar och grattis till plusset! Hur mår du?

29 juni passar bra för mig med som det ser ut nu Glad 

• Messina

Hej på er!

Orkar inte läsa igenom hela tråden just nu, men hoppar in ändå!

Bor i majorna, är 32 och har precis gått in i vecka 7

• Lillebäcks mamma

Grattis till dig Edera och välkommen hit Glad Va kul att vi börjar bli ett litet gäng här nu!
    Jag frågar dig detsamma, hur har du mått? Har du varit på hälsosamtal/inskrivning ännu? 

• cotton

Välkommen Edera!

Men ska vi säga att vi bokar in en fika den 29 juni (en tisdag) och så kan de som vill och har möjlighet komma!

Hm, passar fem, sex snåret? Har någon förslag på fik!? Var bor alla? Om det är i Majorna/Linne kan vi ju bara ta ett fik där i krokarna. Men jag har inga problem att fika i stan om det skulle vara så... 'Gud, nu blev det spännande tjejer!*

Ingen massmördare eller yxmördare i gänget va?

Ska strax på toa igen. Säkert 1546448456785682148 gången idag...

• cotton

Ska ska förreten på inskrivning den 24 juni på MVC kungshöjd. Supertrevlig BM! .-)

Och jag ska på ultraljud på Carlanderska den 23 juni... blir en stressig vecka!

• Lillebäcks mamma

Fem-sex passar utmärkt för min del. Jag bor i Kallebäck men tar mig lätt var som helst. 
    Hmm...funderar på vad det finns för bra fik som liksom har gott om plats. Finns ju en del mysiga fik i Linné, typ Condeco eller liknande.
    Mig spelar det inte så stor roll vart det blir faktiskt Glad Så länge det finns plats för alla som sagt..

• cotton

Men vi kan ju ta något som passar dig bättre som tar dig in till stan! Annars är Condeco på Linnegatan mysigt. Härligt att sitta ute om man vill, annars gott om plats inomhus...

Ska vi säga, säg, halv sex? Hinner alla?

Hm, jag gör så att jag mailar över mitt mobilnummer till alla som tackar jag till fikan, så att man kan ringa och avboka om man inte kan komma.

Hittills kan
    Lillebäcks mamma
    Cotton
    Englastar

• Lillebäcks mamma

Cotton vilken planeringspärla du är! Glad Låter jättebra.
    Condeco i Linné, halv sex funkar fint för mig

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?