• Lillebäcks mamma

Första barnet, i Göteborg?

Hej!

Väntar du första barnet och är bosatt i Göteborg precis som jag? Kanske vill följas åt, ta en fika eller en promenad?

Jag har bf 30 december så det blir nog en liten januaribebis här :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 11:03
    Nu har vi blivit ett gott gäng blivande mammor här i tråden, alla underbart härliga sådana.
    Här vill vi stötta varandra, längta tillsammans och umgås på ett trevligt sätt.

Välkommen!

OBS! Fick du ingen respons på ditt inlägg? Vi är många som skriver här och ibland missar man tyvärr lätt att svara på inlägg. Skriv en gång till eller buffa lite extra så fångar vi upp dig!

• Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?
  • Annizzzen

Hej,

vad kul med lite liv i tråden igen
    Stort grattis till alla nyblivna mammor, grymma ni har varit allihop!!

Vår lille kille föddes i måndags den 3:e jan
    2645 gram och 47cm, ingen tungviktare direkt, men vi kämpar på med mat för att växa till oss!!

Kram

• DjurgårdsRutan

Annizzen: Grattis till lill-prinsen. Föddes han för tidigt? Han kommer att växa på sig, det har våran Cornelia gjort.

• Annizzzen

Djurgårdsrutan: vad skönt att höra att Cornelia växer o mår bra
    Jag hade först bf 3 jan (så precis i tid) men på RUL flyttades jag till 10:e men jag har aldrig trott på det... men man kan säga att han är 1 vecka tidigt!?! eller i tid,,,

• Annizzzen

DjurgårdsRutan: Galet svårt det där med namn men nu har vi bestämt oss helt för att han ska heta Max

• Kiaa

Djurgårdsrutan: vi har valt samma namn till vår lilla tjej som ni har - Cornelia Hjärta

• MorMaria81

Åh grattis Annizzzen! Hoppas allt gick bra för er! Fint med Max också.
    Vi har bestämt oss nu för att vår tjej ska heta Ronja. Så himla svårt det där att sätta namn på en liten varelse som man inte riktigt känner. Tänk om hon inte är nöjd med det namnet senare? :)

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?