Maria A 78 skrev 2010-06-08 20:56:42 följande:
Var inne på din presentation kidden, det gör ont i mitt hjärta när jag läser om hur mycket ni har behövt gå igenom. Hoppas innerligt att allt går bra denna gång för er. Ni har varit på rul antar jag? Såg allt bra ut? Såg ni om det var en tjej eller kille?
Ja, Ulrika är verkligen underbar, så förstående och klok. Har också träffat henne två gånger och nästa gång blir inte innan i september, känns väldigt avlägset.
Tusen kramar till dig...
Tack för kramen! Jo, vi har en liten annorlunda historia bakom oss. Men genom allt stöd vi har fått från vänner, kollegor och vårdpersonal så har vi vågat oss på att bli gravida igen.
Japp, vi har varit på rul och allting såg bra ut. Vår läkare Karin tror att det är en liten kille som har flyttat in coh det har jag varit rättså säker på oxå sedan jag blev gravid.
Ska på tillväxtultraljud i nästa vecka för att kontrollera så att den lille växer som han ska. En sak som är säker är att min mage den har växt sista veckan, mötte min chef i trappan i går när jag skulle till jobbet och hennes reaktion var -oj vad det har växt. En annan ser ju inte det på samma vis som en som inte ser en så jätteofta. Var tvungen att gå hem och titta i spegeln och då såg jag ju att den har växt till sig ordentligt. Börjar känna mer och mer buffar i magen, försöker känna med handen men varje gång jag gör detta så slutar han att buffa omkring - tror att det är en liten busunge som bor i magen min....
Kram