• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • Joonna

Idag flyttar vi, kommer inte ha internet på ca en månad :/ Det innebär att jag inte kommer vara så social här eller på bloggen. Men har ju vänner/familj med internet så ibland kommer jag skriva något. Ha det så gott alla så hörs vi snart..

• cizza
    Joonna skrev 2010-06-12 09:03:48 följande:
    Idag flyttar vi, kommer inte ha internet på ca en månad :/ Det innebär att jag inte kommer vara så social här eller på bloggen. Men har ju vänner/familj med internet så ibland kommer jag skriva något. Ha det så gott alla så hörs vi snart..
    lycka till
  • J K
    Joonna skrev 2010-06-12 09:03:48 följande:
    Hoppas det går bra med flytten då! Ha det bra du också!
    BF 13 sept. 2010, längtar! - www.janejohansson.se/
  • Elin o Simons mamma

Lycka till med flytten, men var samtidigt rädd om dig och bär inte en massa tungt!!!

KRAM

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • shopgirl80
    Maria A 78 skrev 2010-06-10 21:14:34 följande:
    Håller med, jättekul att vi är ett gäng!

Emma, visst är det Majsan, men vilken Emma snackar vi om?

Jag skulle också vilja veta könet, är lite för nyfiken av mig Glad Får se om man får se något på ultraljudet kanske...

Idag har vi varit på husvisning, jag är lite sugen på att flytta ut på landet! Tycker så mycket om lugnet och tystnaden.. samtidigt funderar jag på om man ångrar sig när man får barn i så fall, de kanske vill ha en kamrat eller två på gångavstånd... Huset idag blir det inget med i alla fall, för mycket pengar jämfört med standarden på huset.
    Emma Johansson, spelade fotboll i laget under. Kommer inte ihåg om vi har spelat ihop någon gång...
    Kul att gå på husvisning, jag hänger mkt på hemnet. Trots att vi trivs kanon i vårt hus, men jag tycker att det är så roligt och så får man mkt inspiration.

Här är det en lugn helg, laddar inför de sista fyra arbetsdagarna med allt vad det innebär. Tur att fotbollsvm har börjat så att man har något att göra på dagarna en månad framöver :)

Är det nån somhar några roliga planer för sommaren. Vi har pratat om att ta en restresa till Grekland eller Turkiet. Det skulle vara skönt att komma iväg lite.

Hoppas att alla får en bra lördag!
    Kram
  • Maria A 78

Lycka till med flytten, Joona!

Och hej Emma, det var längesen! Ska du ha semester redan? Härligt i så fall, jag ska jobba i sex veckor till....

Inga bestämda sommarplaner för oss, blir Sverigesemester om vädret är hyfsat i alla fall. Har pratat om Gotland bland annat. Regnar semester bort försöker jag nog övertala sambon om att ta bilen neråt europa... Jag älskar att resa, min sambo älskar att vara hemma, bra kombination... Men jag brukar få med honom på nån resa varje år i alla fall Glad

Idag har jag gått 12 veckor!!! Firas med fotbolls-VM och pizza!

• shopgirl80

Hej!

Ja Majsan det var ett tag sen. Typ på Vendelas och Ingrid 25 årsfest tror jag kasnke... Glad Jag är lärare så mitt sommarlov börjar på tors kl 14, sen är det ett par månader som jags ka låta magen växa (med god mat och att bebisen växer).

Sitter just nu barnvakt åt en av världens sötaste 15månaders töser. Nu inser jag hur mkt vi måste barnsäkra här hemma framöver. Det har vi inte precis tänkt på innan. Tur att det är ett tag kvar innan dess.

Ha en bra söndag!

• Bunny81

Går in i vecka 19 idag! På tisdag blir det rul! Spännande!!! Ska blir jättekul att se bebis igen Hjärta Hoppas att h*n mår bra därinne... Lite nervöst är det allt!

Har alla haft en bra helg? Själv har jag precis varit ute o klippt gräset i 2 timmar... Tråkigt! Vi har jättestor gräsmatta... Nu jobbar jag bara en vecka till, sen har jag sommarlov! Ska bli helt underbart! Vad har alla för planer för sommaren?? Vi kommer nog åka på en resa, men vi har inte bestämt oss för om vi ska bila i Europpa eller flyga till Grekland... Sen blir det Varberg en hel del (har stuga där), sen blir det lite småresor här hemma till Smögen o Österlen! Hoppas att det blir en fin sommar i år! Förra sommaren var ju ingen hit direkt...

• bamse10

Jag är 23 år, sambo, väntar första barnet (tredje för honom) i oktober (går in i vecka 24 imorgon).

• cizza
    Bunny81 skrev 2010-06-13 13:14:10 följande:
    Går in i vecka 19 idag! På tisdag blir det rul! Spännande!!! Ska blir jättekul att se bebis igen Hjärta Hoppas att h*n mår bra därinne... Lite nervöst är det allt!

Har alla haft en bra helg? Själv har jag precis varit ute o klippt gräset i 2 timmar... Tråkigt! Vi har jättestor gräsmatta... Nu jobbar jag bara en vecka till, sen har jag sommarlov! Ska bli helt underbart! Vad har alla för planer för sommaren?? Vi kommer nog åka på en resa, men vi har inte bestämt oss för om vi ska bila i Europpa eller flyga till Grekland... Sen blir det Varberg en hel del (har stuga där), sen blir det lite småresor här hemma till Smögen o Österlen! Hoppas att det blir en fin sommar i år! Förra sommaren var ju ingen hit direkt...
    helgen har vart bra, rensat hela lägenheten eller rättare sagt STORSTÄDAT.
    Mycket saker samlar man på sig under åren

När sambon får sin semester ska vi ta en heldag på "Astrids lindgrens värld" och även universeum i gbg och självklart lite varberg. Hade gärna åkt utomlands någonstans men det får bli något annat år.

Mysigt med stuga Vart i varberg har ni stugan?
Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011