Bunny81 skrev 2010-06-21 11:19:42 följande:
Hej alla tjejer! Nu var det ett bra tag sedan som jag skrev här... Har haft mkt o göra sista tiden! I helgen gifte jag mig, så nu är jag fru! Känns helt underbart!!! Har därför knappt hunnit med så mkt annat än att planera inför bröllopet.
Vi var på rul förra veckan i onsdags och är allt såg superbra ut och jag blev framflyttad 2 dagar... Så ny bf är 11 november! Moderkakan låg i framvägg, så jag ställde in mig på att få vänta ett litet tag till på att känna bebis, men igår så kände jag sparkar för första gången (igår var jag i v 19+2)

Helt underbart var det och jag blev alldeles chockad! Satt i sängen och läste en tidning då jag känner nåt märligt i magen, känns lixom som att jag är hungrig och magen kurrar! Men sen kändes det mer och mer och när jag lyfte upp tröjan så t om såg jag hur det rörde sig utanpå magen! Jag ropade på mannen och han kunde både se och känna åxå! Jag är så glad över att han fick vara med och dela den stunden då bebis sparkade första gången så vi kände det
Jag mår fortfarande som en prinsess och har så gjort igenom hela graviditeten! Helt underbart! Hur mår ni andra? Kan knappt fatta att jag redan är halvvägs

Tiden har gått otroligt fort d sista!
Grattis till att blivit fru

Vad roligt.
Och mysigt med den magiska stunden med bebben
Vad skönt för dig att du mår så bra

Jag själv har haft foglossningar till och från sen vecka 11-12 och nu är det väldigt jobbigt, plus att mina fötter och ben är vattenfyllda och pulserar i dom

Men på ett sett har jag inte ont utav det eftersom jag vet att det blir något alldeles underbart utav det sen när det är över