cizza skrev 2010-06-21 13:51:50 följande:
Grattis till att blivit fru

Vad roligt.
Och mysigt med den magiska stunden med bebben
Vad skönt för dig att du mår så bra

Jag själv har haft foglossningar till och från sen vecka 11-12 och nu är det väldigt jobbigt, plus att mina fötter och ben är vattenfyllda och pulserar i dom

Men på ett sett har jag inte ont utav det eftersom jag vet att det blir något alldeles underbart utav det sen när det är över

Det var verkligen jätteroligt att gifta sig! En helt underbar dag blev det med alla nära och kära! Vi har varit tillsammans länge, men det kändes ändå som att vi blev nykära nu...
Nu har jag inte känt bebis alls sen i söndags då jag kände första gången... Är detta konstigt tycker ni?? Kan det ta ett tag innan det "drar igång" på riktigt där inne? Vet inte om man bör vara orolig...
Jag har verkligen mått oförskämt bra hela tiden, nästan så att man undrar om det verkligen ska vara såhär lätt? Men ta i trä... Jag har ju inte gått 40 veckor än heller...
Sen är det klart som du säger att man vet ju att det kommer komma en alldeles underbar liten bebis när allt är klart, så man står ju ut med vad som helst för bebis skull så klart!
K79 skrev 2010-06-21 19:51:14 följande:
Grattis till giftemålet =) Vad roligt! Var det ett stor bröllop? Vart var det?
Låter mysigt att få känna att den börjar sparka =)) Jag längtar tills jag får se att den lill* inom mig lever. Känner ju inte av det något :(
Tack för grattiset! Det var ett lagom stort bröllop tyckte vi! Det var ca 50 gäster! Vi gifte oss i Fristad kyrka!
Vilken vecka är du i nu? Jag har knappast haft några symptom alls... Var verkligen en bekräftelse att få gå på rul och se bebis därinne!
Maria A 78 skrev 2010-06-22 13:45:40 följande:
Bunny81: Grattis till bröllopet och det lyckade rul-et, vilka glada nyheter!!!
Jag mår också bra, och magen börjar bli lite rund. Kanske inte funkar att dölja det på jobbet till semestern som jag planerat, ska jobba en hel månad till... Har sett att en del slängt funderande blickar redan :)
Vad härligt att det kommer lite sommarvärme så här lagom till midsommar! Har ni några roliga midsommarplaner? Jag och sambon ska till Värmland och hälsa på svärföräldrarna och sambons bror med familj, ska bli trevligt!
Tack tack för alla grattis!
Vilken vecka är du i? Nu börjar min mage verkligen synas... Går in i v 21 imorn... Mannen tycker att magen växer varje dag nu!
Det blir en lugn och mysig midsommar för oss! Vi åker ner till kusten och bara myser vi två! Ska bli skönt! Det har varit så mycket det senaste.
Elin o Simons mamma skrev 2010-06-22 14:52:34 följande:
Bunny81: Grattis till bröllopet och det lyckade rutinultraljudet. Visst är det härligt att få se den lill*!
Tack så jättemycket! Det är jättekul att vara gift
Jag har ju varit på två ul innan rul, men det var så klart extra speciellt när killen var med och det blev mer verkligt för honom åxå!
tindratindra skrev 2010-06-22 14:59:47 följande:
Jag tycker att vi ska dra ihop en träff snart!!
Håller med! Hade verkligen varit kul att träffas alla! Kanske en fika på stan någon dag! Jag kan hela nästa vecka!