• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • cizza

Fikaträff Onsdag 30/6

-Kidden (Camilla)
    -Cizza
    -Maria A 78
    -TindraTindra
    -Shopgirl80 (Emma)

• väduren28

Hej!  Är ny här Tungan ute

Jag är 20 år och är gravid med första barnet, är beräknad 20 november :)

• J K
    väduren28 skrev 2010-06-29 08:36:21 följande:

Hej, vad kul. Grattis till bebismagen, och välkommen hit!  
    Bor du i Borås? Tänkte om jag kände till dig, är själv bara 21, så.
    BF 13 sept. 2010, längtar! - www.janejohansson.se/
  • cizza

Grattis vad roligt,
  • Elin o Simons mamma

Hej i det vackra vädret !

Kan eventuellt inte följa med och fika imorgon. Ska iväg en sväng på dagen och vet inte när jag
    är tillbaka i Borås igen. Min lilla tripp är lite väderberoende oxå och imorgon har de ju lovat regn
    coh då blir utflykten inte av. Återkommer ikväll och berättar hur det blir.

Välkommen hit !!

Fikaträff Onsdag 30/6

-Ev Kidden (Camilla)
    -Cizza
    -Maria A 78
    -TindraTindra
    -Shopgirl80 (Emma)
    Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • cizza

Min lilla familj ska knakse till nolhagaparken i morgon i alingsås och det beror också på vädret.
    Så jag kanske ställer in också på fikat men om vi är hemma i tid hänger jag gärna på
    Ingen tid och plats ännu?

Fikaträff Onsdag 30/6

-Ev Kidden (Camilla)
    -EV Cizza
    -Maria A 78
    -TindraTindra
    -Shopgirl80 (Emma)

• K79

Hoppas ni alla haft en mysig midsommar och att ni njuter för fullt av vädret! Det är ju bara sååå skönt!

Fikaträff låter jättekul, men jag kan tyvärr inte.

Var idag och gjorde en datering av bebisen, så himla kul att se att det fanns något där inne och att det levde =))

Var även hos BM och tog lite prover, hade högt glukosvärde så skall dit på torsdag o göra ett sockervattentest. Är det vanligt att man har högt glukosvärde? Börjar ju bli orolig att man har diabetes :S

• cizza
    K79 skrev 2010-06-29 21:03:39 följande:
    Hoppas ni alla haft en mysig midsommar och att ni njuter för fullt av vädret! Det är ju bara sååå skönt!

Var idag och gjorde en datering av bebisen, så himla kul att se att det fanns något där inne och att det levde =))

Var även hos BM och tog lite prover, hade högt glukosvärde så skall dit på torsdag o göra ett sockervattentest. Är det vanligt att man har högt glukosvärde? Börjar ju bli orolig att man har diabetes :S
    VAd roligt att se den lille
    Det är vanligt idag att många gör glukostestet sa min BM i alla fall. Jag har gjort den. Om jag fattar rätt nu alltså. Det ska inte vara nån fara, dom vill bara kolla hur din kropp hanterar sockret
  • Maria A 78
    tindratindra skrev 2010-06-29 17:24:22 följande:
    Ska vi skjuta på det lite tills fler kan kanske? :)
    Det låter som en bra idé!
    K79 skrev 2010-06-29 21:03:39 följande:

Ja, underbart väder Glad

Kul att det gick att bebisen såg bra ut, vilken vecka är du i? Har ingen aning om det är vanligt med högt glukosvärde, men hoppas det går bra för dig.

Välkommen!
Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011