Två töser skrev 2010-06-15 08:09:50 följande:
Då vet jag vart ni bor

cizza: Vi leker gärna! Hon har inte så många här omkring tyvärr, några nya nu sen vi flyttade hit. Många ute och leker på gården här. Sen är det som du säger dagis och så mina vänners barn men inte många som bor i närheten. Så vi vill jätte gärna träffas, vore skoj.
Tilda går fullt nu eftersom jag har gått upp i tid pga att jag vill ha mer pengar sen när jag är hemma

Men snart är det ju semester och sen hoppas jag att jag inte ska jobba så länge till. ( Jag jobbar på Kvantum!)
Trollgården gick mina bröder när dom var små men det är ju 16 år sen eller nåt! Hur är det nu tycker du? Är du nöjd?
Det går ju fort dit igen när man ska välja dagis och så där. Vet inte så mycket om dagisen här omkring. Så du får gärna uppdatera mig....
Maria A 78: Klart vi håller tummarna!!!!
Vad ska alla hitta på idag då? Jobbar alla?
Idag är jag ledig för vi ska till skolan och hälsa på, ska bli roligt! Tilda går här och väntar
Det bor ju barn runt omkring med oss i felicias ålder men blir inte av direkt för dom har sina syskon eller kompisar och leker med jämnt.
Vi får ta en playdate då
Jag trivs med det dagiset faktiskt , finns väl alltid nån man inte gillar direkt på dagis eller kommer överens med eller vad man ska säga men supergulliga annars
Ja de tar inte lång tid innan de e dags för det med, att välja dagis för nr 2
Jaha kvantum då har man säkert sett dig då, brukar vara där och handla nämligen.
Jag inboxar mitt nummer till dig om ev playdate då