• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • cizza
    tindratindra skrev 2010-06-24 14:20:47 följande:
    Kanske en fika på onsdag då? =)
    hehe ja då onsdag passar bra för mig .
  • Maria A 78
    tindratindra skrev 2010-06-24 14:20:47 följande:
    Kanske en fika på onsdag då? =)
    Fika vore trevligt, jag kan på onsdag!
    Bunny81 skrev 2010-06-24 09:50:15 följande:
    Maria A 78 skrev 2010-06-22 13:45:40 följande:
    Bunny81: Grattis till bröllopet och det lyckade rul-et, vilka glada nyheter!!!

Jag mår också bra, och magen börjar bli lite rund. Kanske inte funkar att dölja det på jobbet till semestern som jag planerat, ska jobba en hel månad till... Har sett att en del slängt funderande blickar redan :)

Vad härligt att det kommer lite sommarvärme så här lagom till midsommar! Har ni några roliga midsommarplaner? Jag och sambon ska till Värmland och hälsa på svärföräldrarna och sambons bror med familj, ska bli trevligt!
    Vilken vecka är du i? Nu börjar min mage verkligen synas... Går in i v 21 imorn... Mannen tycker att magen växer varje dag nu!

Det blir en lugn och mysig midsommar för oss! Vi åker ner till kusten och bara myser vi två! Ska bli skönt! Det har varit så mycket det senaste.
    Jag är i vecka 15, magen varierar i storleken från dag till dag tycker jag, men det kanske är normalt...
  • cizza
    Maria A 78 skrev 2010-06-24 16:17:20 följande:
    Fika vore trevligt, jag kan på onsdag!
    Bunny81 skrev 2010-06-24 09:50:15 följande:
    Vilken vecka är du i? Nu börjar min mage verkligen synas... Går in i v 21 imorn... Mannen tycker att magen växer varje dag nu!

Det blir en lugn och mysig midsommar för oss! Vi åker ner till kusten och bara myser vi två! Ska bli skönt! Det har varit så mycket det senaste.
    Jag är i vecka 15, magen varierar i storleken från dag till dag tycker jag, men det kanske är normalt...
    Det är normalt att magen går och gömmer sig. Vet att ena dagen kändes det som man hade världens mage och nästa dag kändes det som man inte var gravid alls men det beror på hur allt lägger sig i magen
  • Maria A 78
    cizza skrev 2010-06-24 17:12:13 följande:
    Det är normalt att magen går och gömmer sig. Vet att ena dagen kändes det som man hade världens mage och nästa dag kändes det som man inte var gravid alls men det beror på hur allt lägger sig i magen
    Skönt att veta att det är normalt Glad
  • Elin o Simons mamma

Fika på onsdag låter trevligt! Jag tar mig friheten och gör en fikalista så får ni fylla på efterhand.
    Vart ska vi vara, tid ?

Fikaträff Onsdag 29/6

-Kidden (Camilla)

Nu ska vi ner till stan och se om vi kan hitta något matställe som är öppet då vi firar 16 år tillsammans men det verkar bli en utmaning då det mesta verkar stängt!!

KRAM och Ha en TREVLIG MIDSOMMAR

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • cizza
    Elin o Simons mamma skrev 2010-06-24 17:49:17 följande:
    Fika på onsdag låter trevligt! Jag tar mig friheten och gör en fikalista så får ni fylla på efterhand.
    Vart ska vi vara, tid ?

Fikaträff Onsdag 29/6

-Kidden (Camilla)

Nu ska vi ner till stan och se om vi kan hitta något matställe som är öppet då vi firar 16 år tillsammans men det verkar bli en utmaning då det mesta verkar stängt!!

KRAM och Ha en TREVLIG MIDSOMMAR
    Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
    Va mysigt 16 år tillsammans Grattis får man väl säga.

Jag vet inte om vi ska träffas på stan eller träffas hemma hos någon?
    Förslag?

Fikaträff Onsdag 29/6

-Kidden (Camilla)
    -Cizza
  • Maria A 78
    cizza skrev 2010-06-24 18:27:20 följande:
    Va mysigt 16 år tillsammans Grattis får man väl säga.

Jag vet inte om vi ska träffas på stan eller träffas hemma hos någon?
    Förslag?

Fikaträff Onsdag 29/6

-Kidden (Camilla)
    -Cizza

Jag jobbar på dagen så sen em/kväll passar mig bäst.

Fikaträff Onsdag 29/6

-Kidden (Camilla)
    -Cizza
    -Maria A 78

Och grattís till 16 år, Kidden! Vi har varit ihop i tio år och det är ju en evighet bara det Glad
  • shopgirl80
    Maria A 78 skrev 2010-06-24 20:00:39 följande:
    Jag jobbar på dagen så sen em/kväll passar mig bäst.

Fikaträff Onsdag 29/6

-Kidden (Camilla)
    -Cizza
    -Maria A 78

Och grattís till 16 år, Kidden! Vi har varit ihop i tio år och det är ju en evighet bara det Glad
    Jag ska åka till gbg med min mamma å shoppa lite så sen em/kväll passar mig bra oxå.

Jag och Viktor har varit ihop i nio år, ganska länge det oxå. Tänk vad livet såg annorlunda ut då och vilka andra prioriteringar man hade då Tungan ute
  • tindratindra

Fikaträff Onsdag 29/6

-Kidden (Camilla)
    -Cizza
    -Maria A 78
    -TindraTindra

Om det är fint väder kan man ju vara ute :) Annars på nåt fik eller hemma hos någon. Tyvärr kan vi inte vara här för vi har varken matbord eller soffbord just nu. Så det blir ikea för oss så fort vi får tid :)

Det är normalt att magen ändrar sig lite från dag till dag. Min var stor i början och sedan försvinner den.. Men nu i vecka 28 är den bara STOR!! :)

• shopgirl80

Fikaträff Onsdag 29/6

-Kidden (Camilla)
    -Cizza
    -Maria A 78
    -TindraTindra
    -Shopgirl80 (Emma)

Glömde lägga till mig på listan innan Glad

Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011