Katarina: Det var faktiskt mer folk än jag hade räknat med, trodde det skulle vara riktigt lugnt där nu. Man fick väl knuffas lite med vagnen men inga köer eller så. Klart ni måste hälsa på svärmor ofta nu framåt våren ;)
Jag har också fått inbjudan till föräldragrupp nu, börjar 22 mars. Första tre gångerna är det babymassage, lite oväntat för mig...
Japp, klockan 14 hos mig imorgon! Jag bor på Haspelvägen 9 i Dalsjöfors. Lättast är om man kör motorvägen från Borås (man kan ju även köra via Gånghester men det tar längre tid). Ett par hundra meter efter Dalsjöfors-skyltarna ligger en stor, grå, ful byggnad på vänster sida som det står Lundins på, precis efter den tar ni höger in på Spindelvägen. Vägen delar sig direkt och då håller ni vänster in på Hjortrydsvägen. Sen kör ni några hundra meter, ni kommer fram till en damm, och precis vid dammens slut går Haspelvägen in till höger. Jag bor i femte huset, det är nån slags grå-lila nyans på huset. Parkera kan man göra på gatan.
Kör ni via Gånghester kommer ni fram till den gråa fula byggnaden när ni åkt igenom större delen av samhället, ca 100 m efter en lång nedförsbacke, och den ligger då på höger sida och ni svänger vänster in på Spindelvägen. Sen är beskrivningen densamma.
Hoppas jag inte krånglade till det för mycket. Hittar ni inte så är det bara att ringa hem 410972 eller mob 070-367 30 14 (men har dessvärre dålig täckning hemma)
Ni behöver inte ha med något, jag fixar en paj eller nåt. Välkomna!