Info:n var intressant. Jag har köpt små badbyxor, blå med hajar på. Det är dragsko både i midjan och på båda benen och dessa är det enda han ska ha på sig ingen blöja som ni sa då är risken att de sjunker.
Det var på Rehab- badet och William börjar i Säl- gruppen som den minsta heter på Jennifers babysim. Hon har även grupper i GBG. Det är 10 barn i gruppen allt ifrån 11v-7mån och båda föräldrarna får vara med. Man kan ta med sig nån annan om man vill också om inte pappan vill eller kan(alla måste ha badmössa så en del pappor slingrar sig ur). De hade bara nybörjar grupp på söndagar denna gången jag kollade så vi kunde inte byta dag. Det bästa med Jennifers babysim är att det fortsätter nya grupper längre upp i ålder och har man börjat i den första blir man automatiskt frågad om man vill fortsätta och har alltid en garanterad plats.
Frågade även om det är så att alla gillar detta (william är sådär förtjust i att bada balja=stel som en pinne)och hon hade bara varit med om två som inte gillade det på 8 år så oddsen är bra. Ser fram emot att hoppa i det 34 gradiga vattnet:)
Funderar nog någon dag till på att springa kretsloppet, löpning är inte min starka sida, men det klart utmaningar är ju desto roligare. Det blir ju en folkfest i stan, vi får se.
Denna helgen har nog william gått igenom någon fas tror jag. Han har gallskrikit helt plötsligt och det gick knappt att trösta honom. Han vägrar sova fast han är jättetrött och vill sitta upp i soffan och gärna se på tv. Vill inte att han ska kolla dit än han är ju trots allt bara 3,5 mån, men han blir ju tyst så jag är kluven.
Bra med tips på bilstolen, den får vi också kolla på sen!
Oj vad text det blev, hoppas ni orkar läsa:P
Nu har william somnat så nu är det sovtajm.