• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • Svarvis
    shopgirl80 skrev 2011-02-28 15:17:00 följande:
    Sara: Vad sägs om en promenad runt sjön i morgon? Om vi utgår hemifrån mig blir den nästan 5 km prick
    Gärna! När passar dig bäst? För mig fungerar det när som...
  • shopgirl80

Ska vi säga kl 11? när du kört genom rondellen vid citygross fortsätter du rakt fram ca 300 m kanske. Precis innan vägen smalnar av ska du svänga vänster på Lundåsavägen. Sedan ta nästa höger, Lundsdalsvägen. Vi bor på nr åtta ett rött hus på höger sida.

Är det nån mer som vill ut och gå är det bara att hänga på!

• Svarvis
    shopgirl80 skrev 2011-02-28 18:34:48 följande:
    Ska vi säga kl 11? när du kört genom rondellen vid citygross fortsätter du rakt fram ca 300 m kanske. Precis innan vägen smalnar av ska du svänga vänster på Lundåsavägen. Sedan ta nästa höger, Lundsdalsvägen. Vi bor på nr åtta ett rött hus på höger sida.

Är det nån mer som vill ut och gå är det bara att hänga på!
    Kanon, då ses vi då!
  • K79

Här skrivs det för fullt, kul!

Kicki: Kul med en sån överraskning :)

Carina: Det lät ju inte som någon vidare bvc.. Vi är på sjöbo och där är det jättebra än sålänge tycker jag.. Igår var vi där i 1 timma :-0

Kristie: Ni får ha en trevlig resa! Hoppas det går bra att flyga med Joshua!

Maria: Hoppas Emmy kryar på sig snart!

Camilla: Tråkigt med kidden.. Men ändå tur att någon närstående kunde ta hand om honom! Nu har han det säkert bra och det är ju det viktigaste. Man får se det positivt :)

Sara & Emma: Hoppas ni hade en skön promenad! Vi skulle gå ut en kortis förrut, men Milo har bara velat äta hela eftermiddagen så det gick sådär..

• Elin o Simons mamma
    K79 skrev 2011-03-01 17:12:26 följande:
    Här skrivs det för fullt, kul!

Kicki: Kul med en sån överraskning :)

Carina: Det lät ju inte som någon vidare bvc.. Vi är på sjöbo och där är det jättebra än sålänge tycker jag.. Igår var vi där i 1 timma :-0

Kristie: Ni får ha en trevlig resa! Hoppas det går bra att flyga med Joshua!

Maria: Hoppas Emmy kryar på sig snart!

Camilla: Tråkigt med kidden.. Men ändå tur att någon närstående kunde ta hand om honom! Nu har han det säkert bra och det är ju det viktigaste. Man får se det positivt :)

Sara & Emma: Hoppas ni hade en skön promenad! Vi skulle gå ut en kortis förrut, men Milo har bara velat äta hela eftermiddagen så det gick sådär..
    Vem går ni hos på BVC ? Vi går hos Katarina och är jättenöjda med henne!!

Våran lille katt mår bättre nu, har inte stresskissat på ett par dagar så han får bli kvar där och de vill jättegärna ha honom oxå och det känns så skönt att veta att han har det bra där han är. Så nu kommer vi att ta hem han de gånger de vill åka iväg ett par dagar, ombytta roller
    Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • Svarvis

Promenaden var skön. Vi hade lite högre tempo idag, så jag var allt lite svettig när vi kom hem

• tindratindra

Vi kan också fika imorgon, efter 12 bara. Ja bilstolarna är verkligen en djungel!! Vi köpte Britax high tech. Vi är nöjda med den. Men när dom på barnvagnscentralen monterade den så satt hon alldeles för rakt, och dom sa att det inte gick att luta mer. Men då åkte jag ut till babyproffsen och bad dem monteraden, så nu sitter hon superbra. Vet många som är nöjda med Acta cosmic comfort också. På föräldrarutbildningen sa dom att det viktigaste var att stolen passade i bilen, så man skulle prova den i bilen först :) Hoppas ni hittar en bra!

www.carolinerydell.blogspot.com ♥ Juni 16/9-2010 ♥
Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011