• mor lilja

Syskon? BIM i augusti

Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?

• Svar på tråden Syskon? BIM i augusti
  • Prinsessa82
    Talossa skrev 2010-08-01 22:34:48 följande:
    Jag vill testa i morgon, men mannen säger att vi ska vänta till på fredag. Är såååå nyfiken!! Men vi åker till Gbg i morgon, så då får man lite annat att tänka på som tur är!

Tack, ja nu är det fyra år sen vi gifte oss. Tiden går snabbt!

Och Grattis i efterskott!! Och grattis till dottern också! Hoppas era kalas var lyckade!
    ja, tiden går sjukt fort.... är snart 2år sen för oss... 1månad kvar..

tack tack! har haft mysoga födelsedagar, är supernöjd med dotterns idag.-.. hon fick så mkt fina saker.

va ska ni göra för kul i gbg?
  • Talossa
    Prinsessa82 skrev 2010-08-01 22:37:39 följande:
    ja, tiden går sjukt fort.... är snart 2år sen för oss... 1månad kvar..

tack tack! har haft mysoga födelsedagar, är supernöjd med dotterns idag.-.. hon fick så mkt fina saker.

va ska ni göra för kul i gbg?
    Min faster med familj och min farfar bor där nere, så man passar på nu när det är semester att åka dit några dagar. Gå på Liseberg, universeum, Slottsparken och såna ställen som man bara MÅSTE till. Åker hem torsdag kväll, så på fredag morgon gäller det!!
    Men jag tar med mig datorn dit, så jag inte missar något här!
  • Talossa
    Frejon skrev 2010-08-01 15:11:55 följande:
    blev inget + för mig Gråter la in mig i listan på nytt då jag hinner med ett till bim i augusti

Famlan BIM 30-31/7 (1 barn, första försöket till nr 2)
    Mor lilja  BIM 5/8
    Storfamilj10  BIM 5/8
    Prinsessa82  BIM 7-8/8 (1 barn , 1a försöket)
    Talossa  BIM 8-9/8 (1 barn, 1:a försöket)
    BeautifulPink  BIM 15/8 (1 barn, 2 försöket)
    Erese BIM 9-12/8 (1barn, 2 försöket)
    bella11 BIM 11/8 ( 1 barn , 7 försöket)
    Frejon Bim 24/8 (1 barn, 12 försöket till nr:2)

lycka till ni andra
    Tråkigt att det inte blv något för dig denna gång, men jag håller tummar och tår för dig i slutet av augusti, eller man kanske ska hålla tummarna för dig i mitten av augusti??
  • Prinsessa82
    Talossa skrev 2010-08-01 22:57:50 följande:
    Min faster med familj och min farfar bor där nere, så man passar på nu när det är semester att åka dit några dagar. Gå på Liseberg, universeum, Slottsparken och såna ställen som man bara MÅSTE till. Åker hem torsdag kväll, så på fredag morgon gäller det!!
    Men jag tar med mig datorn dit, så jag inte missar något här!
    hahha! databeronde javisst... höll på o dö när jag hade iPhonen på lagning... Oskyldig

tog ett till snabbtest idag, tycker dom är så himla svaga.. visst ser man 2 streck tydligt, men det är svagt... vet inte hur billigatester.se är med sina tester...

vill köra ett digitalt, men tänk om det visar ej gravid... då kommer jag ju avlida
  • Csve

vVäntar på att mensen tar slut för denna ggn, då jävlar blir de nya friska tag!!

?♥ För evigt ♥?
  • Talossa
    Prinsessa82 skrev 2010-08-02 09:40:32 följande:
    hahha! databeronde javisst... höll på o dö när jag hade iPhonen på lagning... Oskyldig

tog ett till snabbtest idag, tycker dom är så himla svaga.. visst ser man 2 streck tydligt, men det är svagt... vet inte hur billigatester.se är med sina tester...

vill köra ett digitalt, men tänk om det visar ej gravid... då kommer jag ju avlida
    Har aldrig testat med deras tester, så jag har ingen aning. Men jag tror starkt på att det är plus för dig!

Antingen så får du ha is i magen och vänta till typ torsdag och testa med ett digitalt, eller så testar du i morgon, men om det visar neg behöver det ju inte betyda att det är neg. Det kan ju faktiskt gå från att vara neg ena dagen, till att bli pos nästa dag! Tänk på det!! Så om det är neg i morgon kan du ju vänta till torsdag och ta ett test till då! Testoman, javisst!!
  • Talossa
    Prinsessa82 skrev 2010-08-02 09:40:32 följande:

Vad har du haft symtom förresten? Eller du kanske inte kännt något alls??
  • Falun

Har läst igenom nu igen..
    Jag säger grattis till dig prinssesa82 det stämer säkert,
    jag gjorde ett test från rfs i lördags var pricis som du tyckte att det var 2 streck men jätte svagt.
    Men i morse gjorde jag ett clearblue och då blev det ett stort fett plus! =)

• Knuts76

Famlan BIM 30-31/7 (1 barn, första försöket till nr 2)
    Mor lilja  BIM 5/8
    Storfamilj10  BIM 5/8
    Prinsessa82  BIM 7-8/8 (1 barn , 1a försöket)
    Talossa  BIM 8-9/8 (1 barn, 1:a försöket)
    BeautifulPink  BIM 15/8 (1 barn, 2 försöket)
    Knuts76 BIM 15/8 ( 1 barn, försökt sen 5 år tillbaka)
    Erese BIM 9-12/8 (1barn, 2 försöket)
    bella11 BIM 11/8 ( 1 barn , 7 försöket)
    Frejon Bim 24/8 (1 barn, 12 försöket till nr:2)

Svar på tråden Syskon? BIM i augusti