Syskon? BIM i augusti
Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?
Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?
Har mått lite illa till och från de senaste dagarna. Men i och med att jag har dokumenterat problem med magen så kan det lika gärna vara det så just illamåendet litar jag inte riktigt på som symtom. idag har jag haft som mensvärk/magknip känsla men jag är inte bajsnödig. Värken strålar ut i äggstockarna. Hela tiden försöker jag att ignorera eller bortförklara det jag känner så att jag inte ska bli så besviken. Jag mår illa oftare av saker och ting än förut så ibland undrar jag om det är något annat än min mage som strular, som vanligt. Illamåendet kommer och går under hela dagarna. Det känns också som att jag har rikligare flytningar än innan - känns ungefär som när mensen kommer men det är ingen mens eller blödningar utan bara flytningar.
Med sonen mådde jag lite illa dagarna innan jag plussade och illamåendet tilltog när jag var i vecka 5 - veckan efter att jag plussade och höll i under förmiddagarna till vecka 10. Ömma bröst och känsliga bröstvårtor kom först senare.
Jag försöker verkligen att inte tänka på symptom och annat. Plussar jag så är det jättekul men gör jag det inte vill jag inte ha grävt ner mig för mycket redan med massa konstiga tankar. Köpte ett test imorrn för att kunna ha hemma ifall att. Jag ska vänta tills den 16e att testa - då är jag på BIM+1. Jag testade på BIM+1 med Neo. Sen vore det jättekul att få plussa på Neos 15 månaders dag. = D
har bim på torsdag... haft mensverksliknande ont i magen, något ömmande bröst till och från och kass i magen... hoppas verkligen på ett +!! men vågar inte hoppas för mkycket för då blir jag sååå besviken! tog 7 mån med sonen och detta är försök 2
Jag testade ett ägglossningstest för skojs skull precis, har hört att många som fått utslag på det varit gravida. Precis som Princessa82 gjorde. Testet var positivt. Jag gjorde därför också ett graviditetstest, och gissa vad... Det var POSITIVT!!!
Hade nog rätt angående ägglossningen, den inträffade nog 3 dagar senare än jag trodde, och det var därför för tidigt att testa sig i fredags. Jag är superglad! Det var med billigatester.se stickor, ska ta ett CB om ett par dagar.
Jag hoppas ni andra plussar snart ni med!!