• mor lilja

Syskon? BIM i augusti

Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?

• Svar på tråden Syskon? BIM i augusti
  • Talossa

Vad dött det var i den här tråden då, har jag skrämt bort alla med mina tio miljoner inlägg?

• Prinsessa82

hahha!

nää, jag e oxå kvar här

• Talossa

Vilken tur, trodde jag hade blivit ensam...

Alla väntar säkert på BIM. Det är nog den jobbigaste väntan. Jag hoppas det går snabbt nu, fast ändå inte för det betyder ju att min semester är över då! =( Krånglig sits det där!

• Prinsessa82
    Talossa skrev 2010-07-28 23:15:42 följande:
    Vilken tur, trodde jag hade blivit ensam...

Alla väntar säkert på BIM. Det är nog den jobbigaste väntan. Jag hoppas det går snabbt nu, fast ändå inte för det betyder ju att min semester är över då! =( Krånglig sits det där!
    ja, lite samma här.. lr, ja.. har ju semester fram till 1dec.. men för varje vecka jag vill ska gå fort så kommer jag ju närmare dagis o jobb.. suuuuck!
    men, man hoppas på en liten så man bara behöver jobba nån månad lr 2...

fast, sån tur har man väl inte...
  • BeautifulPink

Jag är kvar här också. = ) Jag känner ångest inför det mesta just nu. Har inte många dagar kvar på föräldrapenningen och jag är arbetslös. Så måste börja söka jobb en massa nu men det är ju ändå inte säkert att man får något jobb. Då står man där utan pengar. Usch! Vill vara föräldraledig längre ju...

~*Neo 090516*~
  • Talossa
    Prinsessa82 skrev 2010-07-29 09:02:23 följande:
    ja, lite samma här.. lr, ja.. har ju semester fram till 1dec.. men för varje vecka jag vill ska gå fort så kommer jag ju närmare dagis o jobb.. suuuuck!
    men, man hoppas på en liten så man bara behöver jobba nån månad lr 2...

fast, sån tur har man väl inte...
    Har du semester eller är du föräldraledig? Om du har semester så är det ju riktigt nice!
    Hoppas det tar sig för dig då, vad jobbar du med?
  • Talossa
    BeautifulPink skrev 2010-07-29 10:21:51 följande:
    Jag är kvar här också. = ) Jag känner ångest inför det mesta just nu. Har inte många dagar kvar på föräldrapenningen och jag är arbetslös. Så måste börja söka jobb en massa nu men det är ju ändå inte säkert att man får något jobb. Då står man där utan pengar. Usch! Vill vara föräldraledig längre ju...
    Vad bra, då är vi tre iaf.
    Inte kul att vara arbetslös när dagarna tar slut... Vad letar du efter för jobb?
  • BeautifulPink
    Talossa skrev 2010-07-29 22:01:48 följande:
    Vad bra, då är vi tre iaf.
    Inte kul att vara arbetslös när dagarna tar slut... Vad letar du efter för jobb?
    Just nu vad som men min dröm har varit att bli personlig assistent eller elevassistent åt fysiskt handikappade barn. Den drömmen har jag haft sen jag var 13 år ungefär. Men just nu skulle det vara jättekul att jobba på ett bibliotek då jag alltid har älskat böcker...
    ~*Neo 090516*~
  • Talossa
    BeautifulPink skrev 2010-07-29 22:12:11 följande:
    Just nu vad som men min dröm har varit att bli personlig assistent eller elevassistent åt fysiskt handikappade barn. Den drömmen har jag haft sen jag var 13 år ungefär. Men just nu skulle det vara jättekul att jobba på ett bibliotek då jag alltid har älskat böcker...
    Hoppas att du snart får jobba med det som varit din dröm så länge!

Är det någon som typ har vågat testat ännu? Frejon?? Du hade väl BIM i onsdags?

Vart har alla tagit vägen??
  • BeautifulPink

Min fertila period börjar idag. Hoppas att det blir en fullträff nu. Har ÄL om 3 dagar (enligt uträkning). Men det blir att mysa varannan dag som vi har kört hittills. = ) Vill så gärna att det ska bli något nu.

~*Neo 090516*~
Svar på tråden Syskon? BIM i augusti