Syskon? BIM i augusti
Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?
Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?
Jag måste höra med er, jag har nu haft trådig flytning i flera dagar nästan en vecka. Jag brukar normalt ha det i ca 2-3 dagar inte 5-6 dagar. Kan det ha något att göra med att jag hade ett tidigt mf i V 4+2 nu i juli, att det har skjutit upp cyklen med ett par dagar??? Eller har två ägglossningar? Eller är det vanligt och jag bara har missat detta??
Vill veta eftersom jag annars inte kommer ha koll på när min BIM infaller, går jag efter min normala cykel bör jag ha BIM runt den 7-9/aug, men om jag har ägglossning nu så är BIM veckan efter..eller?? AAahh..snurrigt!
Hänger gärna med här.. fick mens inatt/idag. Ganska oregelbunden nu det sista, så jag har många BIM och ÄLdagar att vänta på.. 
Har 2 flickor sen innan, F född -05, H född-08. F har jag sen tidigare förhållande.
Jag är oxå här inne och kollar läget ibland ,ingen som har testat sig än? Jag tänker göra det på tisdag.
hejsan tjejer! Har nyligen haft (29 juli) äl, så Bim är beräknat till den 11 aug!. Har en liten busig kille född jan 09 och nu hoppas vi på syskon! slutade med mina mini piller i juni. Är inne på försök 2 just nu. Känns som mensen äntligne redat till sig efter jag slutat med mini pillerna!
har inte läst igenom alla sidor i tråden.. så när har ni andra BIM?
Här kommer BIM-listan för er nya som kanske vill skriva in.
Frejon Bim 28/7 (1 barn, 11 försöket till nr:2)
Famlan BIM 30-31/7 (1 barn, första försöket till nr 2)
Mor lilja BIM 5/8
Storfamilj10 BIM 5/8
Prinsessa82 BIM 7-8/8 (1 barn , 1a försöket)
Talossa BIM 8-9/8 (1 barn, 1:a försöket)
BeautifulPink BIM 15/8 (1 barn, 2 försöket)
Erese BIM 9-12/8 (1barn, 2 försöket)
Nu är det ju ett par stycken som redan haft BIM, men de verkar ha försvunnit på vägen... Så vi vet inte riktigt hur det gått för dem. Men håller iaf tummarna för att de plussat!!
Hänger gärna med här.. fick mens inatt/idag. Ganska oregelbunden nu det sista, så jag har många BIM och ÄLdagar att vänta på.. 
Har 2 flickor sen innan, F född -05, H född-08. F har jag sen tidigare förhållande.