• mor lilja

Syskon? BIM i augusti

Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?

• Svar på tråden Syskon? BIM i augusti
  • Frejon

blev inget + för mig Gråter la in mig i listan på nytt då jag hinner med ett till bim i augusti

Famlan BIM 30-31/7 (1 barn, första försöket till nr 2)
    Mor lilja  BIM 5/8
    Storfamilj10  BIM 5/8
    Prinsessa82  BIM 7-8/8 (1 barn , 1a försöket)
    Talossa  BIM 8-9/8 (1 barn, 1:a försöket)
    BeautifulPink  BIM 15/8 (1 barn, 2 försöket)
    Erese BIM 9-12/8 (1barn, 2 försöket)
    bella11 BIM 11/8 ( 1 barn , 7 försöket)
    Frejon Bim 24/8 (1 barn, 12 försöket till nr:2)

lycka till ni andra

• Prinsessa82

jag gjorde ett test till nu.. strecket är iofs fortf inte fullstark, men nog fan är det ett streck till.. Förvånad

herregud!... vågar inte tro det allafall.. ska köpa ett digitalt test imorrn istället..Tungan ute

• storfamilj10

Hoppas på bättre lycka nästa gång Frejon.. Kul Prinsessa82 det verkar som du blir den första att plussa i den här tråden.

• Talossa
    Prinsessa82 skrev 2010-08-01 11:28:26 följande:
    vet ni... gjorde ett test idag bara för skoj, ett sånt där billigt... o nog fan kunde man urskilja ett till streck brevid det andra... vi va 4 st som såg det..
    är sååååå svagt, men ändå..

fan, vet inte om jag ska våga tro på att det är ngt på riktigt,  har ju BIM om ca 5 dagar...

ååå, varför kunde jag inte ha väntat tills det va "dags"
    Men jag tror man kan säga grattis till dig då. GRATTIS!! Det bör ju stämma... Men om du har fler test kanske du kan ta ett i morgon bitti igen?? Åhh, vad spännande!!
  • Talossa
    storfamilj10 skrev 2010-08-01 14:27:26 följande:
    Hoppas verkligen för din skull Prinsessa82 att dit streck blir starkare nästa gång du testar..Jag hade tänkt att testa på tisdag men kan nog inte hålla mig till dess nu när du har testat,, Jag gör det imorgon bitti istället.Håll tummarna att det visar  positivt på mig oxå.
    Jag håller alla tummar och tår jag har för dig!!
  • Prinsessa82
    Talossa skrev 2010-08-01 22:22:43 följande:
    Men jag tror man kan säga grattis till dig då. GRATTIS!! Det bör ju stämma... Men om du har fler test kanske du kan ta ett i morgon bitti igen?? Åhh, vad spännande!!
    jo, jag har ett par stycken, så ska ta ett imorrn bitti igen... o sen väntar jag nog till tisdag o köra ett digitalt...
    jisses, man vågar ju inte ens ta in det.... är så nördig!

ett + är väl alltid ett + men.. ja, jag är ju inte som andra...
  • Talossa
    Prinsessa82 skrev 2010-08-01 17:25:53 följande:
    jag gjorde ett test till nu.. strecket är iofs fortf inte fullstark, men nog fan är det ett streck till.. Förvånad

herregud!... vågar inte tro det allafall.. ska köpa ett digitalt test imorrn istället..Tungan ute
    Hihi!! Grattis igen!!Men återkom när du testat med et digitala!! Jag kommer ju inte kunna slita mig från datorn i morgon!!
  • Talossa
    Prinsessa82 skrev 2010-08-01 22:24:36 följande:
    jo, jag har ett par stycken, så ska ta ett imorrn bitti igen... o sen väntar jag nog till tisdag o köra ett digitalt...
    jisses, man vågar ju inte ens ta in det.... är så nördig!

ett + är väl alltid ett + men.. ja, jag är ju inte som andra...
    Ett plus är alltid ett plus enligt CB iaf, men eftersom du tagit två tester bör det ju stämma!!
  • Prinsessa82
    Talossa skrev 2010-08-01 22:27:00 följande:
    Ett plus är alltid ett plus enligt CB iaf, men eftersom du tagit två tester bör det ju stämma!!

man tycker det... men jag ska se imorrn igen lovar skriva när jag testat igen... när ska du testa?

kollade nyss på era bröllops bilder.... jättefina!! Solig

• Talossa
    Prinsessa82 skrev 2010-08-01 22:30:36 följande:

man tycker det... men jag ska se imorrn igen lovar skriva när jag testat igen... när ska du testa?

kollade nyss på era bröllops bilder.... jättefina!! Solig

Jag vill testa i morgon, men mannen säger att vi ska vänta till på fredag. Är såååå nyfiken!! Men vi åker till Gbg i morgon, så då får man lite annat att tänka på som tur är!

Tack, ja nu är det fyra år sen vi gifte oss. Tiden går snabbt!

Och Grattis i efterskott!! Och grattis till dottern också! Hoppas era kalas var lyckade!
Svar på tråden Syskon? BIM i augusti