Syskon? BIM i augusti
Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?
Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?
Ja vi har ju inte någon brådska... försöker jag intala mig själv
Du vet ju hur det är!! Nu ska jag krypa ner i sängen & drömma om mer barn!! Va jättekul att träffa en med barn i samma åler & med samma längtan efter en till!! Hoppas vi träffas fler gånger här inne på FL & med varsitt riktigt fett 
God natt mina vänner!!!
Ska också krypa ner i sängen nu...
Ja, kul att prata lite, men vi ses väl här inne snart igen?
Natti, natti...
Det gör vi nog helt säkert!!
God natt !
Hej på er!
Vi försöker få vårt andra barn har bim typ 4aug tror jag, hoppas så!!
Våran son är född april 09 så skulle ju va kul att få en april 11.
Fick sonen på 3 försöket, Vi fick ett missfall nu i januari var i ca vecka 6 (blev gravida då på andra försöket)
men sen dess har det inte blivit nåt...så nu tycker jag det kan få vara ett +
Och jag fick veta idag att min bror o hans tjej är i vecka 8 =) så det vore ju så kul att följas åt =)
Hur är det med alla på denna sida..kännt nåt än?
Jag vet inte om jag känner nåt kan ju lika gärna vara bara i mitt huvud=) man går ju o känner efter så mycket nu=)
Det ända är som nån annna skrev att jag inte fåt nån mens värk, och inte heller nå mörka flyttingar, brukar få det typ en vecka före mens..Så men får väl se det som ett gott teken iaf =)
vet ni... gjorde ett test idag bara för skoj, ett sånt där billigt... o nog fan kunde man urskilja ett till streck brevid det andra... vi va 4 st som såg det..
är sååååå svagt, men ändå..
fan, vet inte om jag ska våga tro på att det är ngt på riktigt, har ju BIM om ca 5 dagar...
ååå, varför kunde jag inte ha väntat tills det va "dags"
Frejon Bim 28/7 (1 barn, 11 försöket till nr:2)
Famlan BIM 30-31/7 (1 barn, första försöket till nr 2)
Mor lilja BIM 5/8
Storfamilj10 BIM 5/8
Prinsessa82 BIM 7-8/8 (1 barn , 1a försöket)
Talossa BIM 8-9/8 (1 barn, 1:a försöket)
BeautifulPink BIM 15/8 (1 barn, 2 försöket)
Erese BIM 9-12/8 (1barn, 2 försöket)
bella11 BIM 11/8 ( 1 barn , 7 försöket)
Har ÄL imorrn och jag känner av lite molvärk, hugg i äggstockarna och lite illamående från och till. Precis som jag brukar känna vid ÄL och även vid mens. Så än så länge känns det bra. Så det är rätt spännande nu. Hoppas innerligt att det blir en liten bebis nu. Min son är född i maj 09 så en bebis i april-maj 11 vore häftigt. Vet hur härligt det var att få Neo i maj och hade hela sommaren framför sig att njuta. Inte en massa kyla och snö. Så en vårbebis eller tidig sommarbebis vore perfekt att få igen. = D
Hoppas verkligen för din skull Prinsessa82 att dit streck blir starkare nästa gång du testar..Jag hade tänkt att testa på tisdag men kan nog inte hålla mig till dess nu när du har testat,, Jag gör det imorgon bitti istället.Håll tummarna att det visar positivt på mig oxå.