• mor lilja

Syskon? BIM i augusti

Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?

• Svar på tråden Syskon? BIM i augusti
  • bella11

vilken dryg väntan!!! ingen mens än... ska testa efter helgen om den inte kommer! kan ibland känna mig gravid. har som mensvärk till o från men dock avtagit lite nu sista dagarna... vill så gärna ha en bebis i magen!! å denna dryga väntan ger en ännu mera hopp!!!

Bebbelycka skrev 2010-08-14 19:38:06 följande:
    Hej!
    Hoppar in här med förhoppningar om ett Plus imorn.. Hoppas verkligen jag inte inbillat mig alla symtom! Är på bim+4.
    Har 2 barn, en på 5 år och en som snart fyller 1år. Hade tänkt vänta några år, men bebissuget slog till hårt tidigare än jag trottTungan ute
    Har tagit sig på 1a försöket båda gångerna, återstår att se om vi har samma tur nu!
     åhh spännande!!! lycka till

go´o gla´kexchoklad!
  • BeautifulPink

BIM idag, enligt uträkning och vad jag tror. Testade Minus imorse men ingen mens ännu. Det kan ju vara så att jag har BIM senare än vad jag tror då mensen har varit en aningens oregelbunden de senaste halvåret. Väntar på mensen nu då och har den inte kommit då barnbidraget kommer så köper jag ett nytt test.

~*Neo 090516*~
  • Knuts76

Mina bröstvårtor har blivit större och ändrat färg och bröstena har blivit tyngre! Vet inte om jag kan hålla  mig till tisdan, när jag hade tänkt testa. Hade BIM i går.

• bella11

vet inget än... ha haft "magvärk" hela dagen idag... har köpt tester som förhoppningsvis kommer hemi brevlådan idag.!! vill få veta nu!!!BIM +5 idag

go´o gla´kexchoklad!
  • Talossa
    Knuts76 skrev 2010-08-16 01:03:33 följande:

Mina bröstvårtor har blivit större och ändrat färg och bröstena har blivit tyngre! Vet inte om jag kan hålla  mig till tisdan, när jag hade tänkt testa. Hade BIM i går.

Testa nu!! Du blir varken mer eller mindre gravid av att testa... Du har ju dessutom redan haft BIM, så då är det bara att testa på tycker jag!!
  • Talossa
    bella11 skrev 2010-08-16 13:37:26 följande:
    vet inget än... ha haft "magvärk" hela dagen idag... har köpt tester som förhoppningsvis kommer hemi brevlådan idag.!! vill få veta nu!!!BIM +5 idag
    Åhhh, har du inga test hemma så du kan testa nu?? Mensen är ju riktigt sen nu, det kanske ligger något där och gror??
  • bella11

så kom mensen !! usch besvikelsen är STOR!!! men men bara att försöka igen...lycka till alla!!!

go´o gla´kexchoklad!
  • Knuts76

Testade i mårse fick ett Minus. Kroppen har spelat mig ett jätte spratt. Var helt säker på att jag var gravid, alla symtom hade jag. Gråter Lycka till ni andra!

• Talossa
    bella11 skrev 2010-08-17 06:23:29 följande:
    så kom mensen !! usch besvikelsen är STOR!!! men men bara att försöka igen...lycka till alla!!!
    Nämen! Hoppas på bättre lycka för er nästa gång!
    Knuts76 skrev 2010-08-17 07:55:07 följande:
    Testade i mårse fick ett Minus. Kroppen har spelat mig ett jätte spratt. Var helt säker på att jag var gravid, alla symtom hade jag. Gråter Lycka till ni andra!
    Men det är väl inte för sent för dig ännu? Jag testade minus fyra dagar innan jag plussade, det finns fortfarande en liiiten chans!
    BeautifulPink skrev 2010-08-17 08:26:53 följande:
    Just nu sitter jag och väntar på mensen. Längtar tills den kommer.
    Hoppas på bättre lycka för er nästa gång!
Svar på tråden Syskon? BIM i augusti