Syskon? BIM i augusti
Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?
Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?
vilken dryg väntan!!! ingen mens än... ska testa efter helgen om den inte kommer! kan ibland känna mig gravid. har som mensvärk till o från men dock avtagit lite nu sista dagarna... vill så gärna ha en bebis i magen!! å denna dryga väntan ger en ännu mera hopp!!!
imorn.. Hoppas verkligen jag inte inbillat mig alla symtom! Är på bim+4.
BIM idag, enligt uträkning och vad jag tror. Testade
imorse men ingen mens ännu. Det kan ju vara så att jag har BIM senare än vad jag tror då mensen har varit en aningens oregelbunden de senaste halvåret. Väntar på mensen nu då och har den inte kommit då barnbidraget kommer så köper jag ett nytt test.
Mina bröstvårtor har blivit större och ändrat färg och bröstena har blivit tyngre! Vet inte om jag kan hålla mig till tisdan, när jag hade tänkt testa. Hade BIM i går.
vet inget än... ha haft "magvärk" hela dagen idag... har köpt tester som förhoppningsvis kommer hemi brevlådan idag.!! vill få veta nu!!!BIM +5 idag
Mina bröstvårtor har blivit större och ändrat färg och bröstena har blivit tyngre! Vet inte om jag kan hålla mig till tisdan, när jag hade tänkt testa. Hade BIM i går.
så kom mensen !! usch besvikelsen är STOR!!! men men bara att försöka igen...lycka till alla!!!
Testade i mårse fick ett
. Kroppen har spelat mig ett jätte spratt. Var helt säker på att jag var gravid, alla symtom hade jag.
Lycka till ni andra!
Just nu sitter jag och väntar på mensen. Längtar tills den kommer.
. Kroppen har spelat mig ett jätte spratt. Var helt säker på att jag var gravid, alla symtom hade jag.
Lycka till ni andra!Mensen kom idag. Vi har kommit överens om att vänta med syskon till Neo.