Syskon? BIM i augusti
Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?
Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?
Hej allihop! Hänger på här...
Andra försöket till ett syskon till vår lilla tjej
Har BIM den 7...tror vi prickade in ägglossning ganske bra. Hur tidigt tor ni man kan känna något?
Första barnet kämpade vi i ett år innan det hände något & vad jag kan minnas hade jag inga grav.symptom då!
Lycka till alla ni som längtar!!!

har en tjej juni 08 , full fart hemma hos dig oxå antar jag
det jag har mest funderingar över är hur man ska hinna o orka pricka ägglossning när man redan har en liten som är överallt!!
Det enda är nog att jag inte känner något alls. Brukar ha mensvärk minst en vecka innan mens men nu känner jag inget alls!
det jag har mest funderingar över är hur man ska hinna o orka pricka ägglossning när man redan har en liten som är överallt!!det blir nog inte förrän BIM +3, kanske...är väldigt försiktig med att hoppas på något. Tog ett år innan vi blev med nr.1. Då hade jag ett missfall 2 mån. innan. Men man kan väll alltid hoppas!!! När ska du testa?
Jag är en sån där som inte riktigt kan hålla mig, nyfiken i en strut är jag allt!
Så det blir till att testa på BIM-3 eller BIM-2 för mig, längre kan jag inte vänta!
Kämpigt att det tog så lång tid med barn nr. 1.
Har alltid, och kommer alltid, förundras över de som kämpar och lyckas bli gravida efter ett år eller så efter påbörjad verkstad, ni borde ha eloge!! Hoppas att ni lyckas på detta försök!!
Vi var lite bortskämda förra gången och plussade på första försöket. Och då hade jag precis slutat med mina p-piller och endast haft pillermens månaden innan jag plussade.
Jaj känner mig ändå lyckligt lottat! Har ett kompispar som efter 6 år har fått en liten efter ett IVF försök!! Alla barn är ju ett litet mirakel
även om de kom till på 1:a eller 45: försöket! Men jag måste medge att jag gav upp efter missfallet. Kanske var det därför jag blev med barn?!!
Kan ju vara så att missfallet hjälpte till lite så att du slappnade av och bara tog det som det kom. Så tänk på att slappna av nu!