• mor lilja

Syskon? BIM i augusti

Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?

• Svar på tråden Syskon? BIM i augusti
  • Prinsessa82
    Talossa skrev 2010-08-02 14:48:36 följande:
    Vad har du haft symtom förresten? Eller du kanske inte kännt något alls??
    inga alls.. förutom molande värk.. tog ännu ett billigt idag.. hahha.. o nu va det starkare streck.., så jag hoppas jag kan lita på det, ska väntza till torsdag/fredag med ett digitalt tänkte jag...

tills dess använder jag dom billiga... har 2 st kvar...

idiot man är..
  • Talossa
    Falun skrev 2010-08-02 14:54:43 följande:
    Har läst igenom nu igen..
    Jag säger grattis till dig prinssesa82 det stämer säkert,
    jag gjorde ett test från rfs i lördags var pricis som du tyckte att det var 2 streck men jätte svagt.
    Men i morse gjorde jag ett clearblue och då blev det ett stort fett plus! =)
    GRATTIS!!
  • Talossa
    Prinsessa82 skrev 2010-08-02 19:55:47 följande:
    inga alls.. förutom molande värk.. tog ännu ett billigt idag.. hahha.. o nu va det starkare streck.., så jag hoppas jag kan lita på det, ska väntza till torsdag/fredag med ett digitalt tänkte jag...

tills dess använder jag dom billiga... har 2 st kvar...

idiot man är..
    Jag tror garanterat att du är gravid!! GRATTIS!! Vad kul, trådens första plus!!
  • Frejon
    Talossa skrev 2010-08-01 23:09:32 följande:
    Tråkigt att det inte blv något för dig denna gång, men jag håller tummar och tår för dig i slutet av augusti, eller man kanske ska hålla tummarna för dig i mitten av augusti??
    Du får nog börja redan nu om det skall ta sig. Börjar ge upp, funderar starkt på att ta mig till en gynekolog eller dylikt för att se om nått är fel. Vi har hållit på i nästan ett år nu så man börjar fundera....och det gör säkert inte saker och ting bätre.

men tack i alla fall för att du håller tummarna
  • Csve

Nu tror jag mensen är över för denna ggn!
    Äl bör börja omkring helgen.. då kör vi så det ryker!

?♥ För evigt ♥?
  • Talossa
    Frejon skrev 2010-08-03 08:29:52 följande:
    Du får nog börja redan nu om det skall ta sig. Börjar ge upp, funderar starkt på att ta mig till en gynekolog eller dylikt för att se om nått är fel. Vi har hållit på i nästan ett år nu så man börjar fundera....och det gör säkert inte saker och ting bätre.

men tack i alla fall för att du håller tummarna
    Vad jobbigt för er... Jag tycker absolut att ni bör kolla upp varför det inte händer något, det har ni ju rätt till att göra. Men självklart så håller jag hårt i tummarna för er ändå!!
  • Talossa
    Csve skrev 2010-08-03 11:50:49 följande:
    Nu tror jag mensen är över för denna ggn!
    Äl bör börja omkring helgen.. då kör vi så det ryker!
    Lycka till!!
  • bella11

jag har bara använt billiga tester o ifrån testlagret och de stämde sist! så de tror ja man kan lita på..

go´o gla´kexchoklad!
  • BeautifulPink

Jaha... Nu var ägglossningen över. Blev inte riktigt som jag tänkt mig då sambon har varit för trött för mys de senaste två dagar då ägglossningen var plus en fertildag. Så jag hoppas innerligt att det tog sig då vi myste de två dagarna innan ägglossningen. Tar det sig inte nu kanske jag skiter i det för nu och väntar till nästa sommar. Får se vad som händer...

~*Neo 090516*~
  • Prinsessa82

körde ett digitalt imorse... o det va "gravid".. så ja, jag är väl gravid då... nu bara hålla tummarna att den håller sej på plats

BeautifulPink skrev 2010-08-04 20:06:08 följande:
    Jaha... Nu var ägglossningen över. Blev inte riktigt som jag tänkt mig då sambon har varit för trött för mys de senaste två dagar då ägglossningen var plus en fertildag. Så jag hoppas innerligt att det tog sig då vi myste de två dagarna innan ägglossningen. Tar det sig inte nu kanske jag skiter i det för nu och väntar till nästa sommar. Får se vad som händer...
    håller tummarna!...
Svar på tråden Syskon? BIM i augusti