• mor lilja

Syskon? BIM i augusti

Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?

• Svar på tråden Syskon? BIM i augusti
  • BeautifulPink

BIM-2 idag. Mina symtom än så länge är illamående från och till, börjar bli lite känslig för stekos (gjorde stekt korv till sonen och mådde skit efteråt), ont i magen (mensvärk/magknip), orolig i magen, minnesluckor (helt plötsligt de senaste dagarna har jag skitdåligt minne, lägger ifrån mig grejer och 2 min senare har jag glömt bort vad jag har lagt grejen), hett temperament, trött (nästan så att jag vill ta middagslurer för att orka).

~*Neo 090516*~
  • Talossa
    BeautifulPink skrev 2010-08-13 10:50:39 följande:
    BIM-2 idag. Mina symtom än så länge är illamående från och till, börjar bli lite känslig för stekos (gjorde stekt korv till sonen och mådde skit efteråt), ont i magen (mensvärk/magknip), orolig i magen, minnesluckor (helt plötsligt de senaste dagarna har jag skitdåligt minne, lägger ifrån mig grejer och 2 min senare har jag glömt bort vad jag har lagt grejen), hett temperament, trött (nästan så att jag vill ta middagslurer för att orka).
    Det där låter ju verkligen som gravsymtom! Särkilt det där med glömskan...
    När ska du testa dig?
  • BeautifulPink
    Talossa skrev 2010-08-13 11:42:58 följande:
    Det där låter ju verkligen som gravsymtom! Särkilt det där med glömskan...
    När ska du testa dig?
    På måndag. Så har mensen åtminstone en dag på sig att komma ifall den får för sig att göra det. Vore så kul att få plussa på måndag. Då blir min "bebis" 15 månader.
    ~*Neo 090516*~
  • Knuts76

BeautifulPink vi har samma BIM! Jag testade i dag men de visade -. Har samma gravsymtom + att mina tuttar har blivit ömma det senaste dygnet, så det går inte att ligga på mage. Kommer att testa på nytt på tisdan. Hoppas på ett + då!

• BeautifulPink
    Knuts76 skrev 2010-08-13 12:26:04 följande:

BeautifulPink vi har samma BIM! Jag testade i dag men de visade -. Har samma gravsymtom + att mina tuttar har blivit ömma det senaste dygnet, så det går inte att ligga på mage. Kommer att testa på nytt på tisdan. Hoppas på ett + då!

Hoppas att vi bägge två får ett plus då!
    ~*Neo 090516*~
  • Talossa
    Knuts76 skrev 2010-08-13 12:26:04 följande:

BeautifulPink skrev 2010-08-13 12:41:34 följande:
    Hoppas att vi bägge två får ett plus då!
    Jag håller tummar och tår för er båda!! Om ni inte är gravida så är ni typ superskengravida! Låter det som iaf. Tungan ute Lycka till!! {#emotions_dlg.flower}
  • bella11

ingen mens här,,, hugger till o från o yrsel när jag reser mig upp från sittande läge.. trötthet dock inget annat... skulle haft den i ons men lyser med sin frånvaro, testade minus i torsdags. nu ska ja vänta o testa tills nästa vecka...

go´o gla´kexchoklad!
  • Bebbelycka

Hej!
    Hoppar in här med förhoppningar om ett Plus imorn.. Hoppas verkligen jag inte inbillat mig alla symtom! Är på bim+4.
    Har 2 barn, en på 5 år och en som snart fyller 1år. Hade tänkt vänta några år, men bebissuget slog till hårt tidigare än jag trottTungan ute
    Har tagit sig på 1a försöket båda gångerna, återstår att se om vi har samma tur nu!

• BeautifulPink

Kvällen innan BIM nu... Ingen skymt av någon mens men hade heller inte trott att det skulle komma tidigare än 15e utan snarare senare om det nu inte är någon bebis. Har känt av typ mensvärk/magknip känsla både igår och idag. Antingen bara väntar jag på att mensen ska komma igång eller så hoppas jag på en bebis. Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska känna. Känner mig jättekonstig. De senaste dagarna har jag också varit arg på precis allt - tänt på två röda vad som än hänt eller sagts till mig. Skitjobbigt! Mina känslor ligger mera på utsidan av kroppen än innanför känns det som. Längtar så tills jag kan testa mig så att jag får ett slut på detta.

Ska jag testa imorrn bitti eller ska jag vänta tills på måndag? Ska upp tidigt på måndag då jag ska vara på inskolning med sonen mellan 9-11. Kanske blir jobbigt om jag ska tänka på allt med test och grejer då... Medan om jag testar imorrn bitti så har jag åtminstone en dag på mig att försöka smälta det - vad det än blir.

~*Neo 090516*~
Svar på tråden Syskon? BIM i augusti