• mor lilja

Syskon? BIM i augusti

Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?

• Svar på tråden Syskon? BIM i augusti
  • Talossa
    Prinsessa82 skrev 2010-08-04 21:43:13 följande:
    körde ett digitalt imorse... o det va "gravid".. så ja, jag är väl gravid då... nu bara hålla tummarna att den håller sej på plats håller tummarna!...
    Wohoo!! GRATTIS IGEN!!
    Ska testa fredag morgon... Men min mage är typ tre gånger så stor än vad den brukar vara, ett gott tecken? Har gått upp nästan 2 kilo också. Blev helt chockad när jag ställde mig på vågen. Så om jag inte är gravid står jag där med stor mage och 2 extra kilon!
  • bella11
    Prinsessa82 skrev 2010-08-04 21:43:13 följande:
    körde ett digitalt imorse... o det va "gravid".. så ja, jag är väl gravid då... nu bara hålla tummarna att den håller sej på plats håller tummarna!...
    GRATTIS!!!! super skoj!!! bim om en vecka! om de blir nått bör ägget fästa nu!
    go´o gla´kexchoklad!
  • Prinsessa82
    Talossa skrev 2010-08-04 22:41:16 följande:
    Wohoo!! GRATTIS IGEN!!
    Ska testa fredag morgon... Men min mage är typ tre gånger så stor än vad den brukar vara, ett gott tecken? Har gått upp nästan 2 kilo också. Blev helt chockad när jag ställde mig på vågen. Så om jag inte är gravid står jag där med stor mage och 2 extra kilon!
    det är absolut ett gott tecken... min mage svullande på rejält både förra o denna gången... hahha.. har redan gravid mage om man kollar noga, men är lite fet om magen sen innan så kan lura bort det några veckor till..

ska du testa imorrn!?..
  • Talossa
    Prinsessa82 skrev 2010-08-05 14:23:23 följande:
    det är absolut ett gott tecken... min mage svullande på rejält både förra o denna gången... hahha.. har redan gravid mage om man kollar noga, men är lite fet om magen sen innan så kan lura bort det några veckor till..

ska du testa imorrn!?..
    Åhh, det låter lovande för min del då. Jag är ju en sån där supersmal person som aldrig går upp ens ett hekto fast att man ätit en hel godispåse. På både gott och ont kan jag ju säga. Så det var därför jag blev så himla ckockad över att vågen visade två kilo mer än den brukar... Hoppas, hoppas, hoppas!!
    Test i morogn bitti!!
  • Prinsessa82
    Talossa skrev 2010-08-05 22:37:01 följande:
    Åhh, det låter lovande för min del då. Jag är ju en sån där supersmal person som aldrig går upp ens ett hekto fast att man ätit en hel godispåse. På både gott och ont kan jag ju säga. Så det var därför jag blev så himla ckockad över att vågen visade två kilo mer än den brukar... Hoppas, hoppas, hoppas!!
    Test i morogn bitti!!
    lyx.. sj så går jag upp 10kg bara av att tänka på en chipspåse!
    håller tummarna för dej! ska logga in det första jag gör imorrn.. hahha
  • bella11

så spännande!! om en vecka är det BIM är sååå nyfiken redan nu!

go´o gla´kexchoklad!
  • Talossa
    Prinsessa82 skrev 2010-08-05 22:40:54 följande:
    lyx.. sj så går jag upp 10kg bara av att tänka på en chipspåse!
    håller tummarna för dej! ska logga in det första jag gör imorrn.. hahha
    Fast det är inte alltid kul att vara så här smal och inte kunna gå upp nånting, men men, inget att göra åt...

Testade i morse... Men det var negativt! Blev sååå besviken... Trodde ju verkligen. Men jag ska inte ha mens förrän på måndag tror jag, möjligtvis att den kommer på söndag. Ska testa på måndag igen om mensen inte dykt upp. Annars är det bara att köra igång nästa månad igen! Med ägglossningstest!!
  • Prinsessa82
    Talossa skrev 2010-08-06 09:06:58 följande:
    Fast det är inte alltid kul att vara så här smal och inte kunna gå upp nånting, men men, inget att göra åt...

Testade i morse... Men det var negativt! Blev sååå besviken... Trodde ju verkligen. Men jag ska inte ha mens förrän på måndag tror jag, möjligtvis att den kommer på söndag. Ska testa på måndag igen om mensen inte dykt upp. Annars är det bara att köra igång nästa månad igen! Med ägglossningstest!!
    nää, jag kan förstå det...  lagom är väl bäst åt alla håll..

åå, nej..  men det finns ju fortf chans att plussa eftersom du inte har BIM idag, kompisen plussade först på BIM+7
    ja, ÄL test va ju verkligen en toppengrej.. haha...
  • Csve

Igår började vi sexeriet, hoppas kunna pricka ÄL denna månaden!

?♥ För evigt ♥?
  • Talossa
    Prinsessa82 skrev 2010-08-06 09:09:26 följande:
    nää, jag kan förstå det...  lagom är väl bäst åt alla håll..

åå, nej..  men det finns ju fortf chans att plussa eftersom du inte har BIM idag, kompisen plussade först på BIM+7
    ja, ÄL test va ju verkligen en toppengrej.. haha...
    Har inte gett upp hoppet riktigt än. Får se hur det utvecklar sig, och om mensen dyker upp köper jag ägglossningstest det första jag gör!!
Svar på tråden Syskon? BIM i augusti