Ofinaste/dummaste kommentaren du fått för att du flaskmatar
Jag återkommer med min om tråden kommer igång. Kul att se om amningsfanatikerna kan hålla sig borta.
Jag återkommer med min om tråden kommer igång. Kul att se om amningsfanatikerna kan hålla sig borta.
Keep up the good work!
"du flaskmatar för att du vill dricka va?"
Keep up the good work!
Förstår att det inte funkade att amma för dig...du har ju så små bröst!
Kompis mamma kläckte den samtidigt som hon la huvudet på sne och såg sådär beklagande ut..grrr!
"Förstår inte att du inte får igång mjölken, du som har så stora bröst!! Borde vara lätt för dig.."
" Tycker du ska kämpa på med att få igång den (efter 3 mån pumpande och ammande) för det är SÅ praktiskt att alltid ha mjölen med sig."
Inte fått igång ammningen ordentligt med någon av barnen (fått pumpa ena bröstet samtidigt som dom sugit sig sönder på 1 bröst), senast fick jag mjölkstockning = varansamling = dränageslang ut från bröstet.
Kommentaren va då..
" JAAAG har AAALDRIG haft sånna problem med mina bröst. JAG hade MASSOOOR av mjölk, fick tom sälja till neontal för det kom så mycket. Måste vara fel på dagens människor"...
Om jag tänker ens ge mig på att amma denna gången?? ALDRIG! Visst jag ger det ett försök men kommer den inte igång efter 2 veckor så blir det inget mer försökande!